تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۳۰۰۷۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجام بیش از ۶۴ هزار و ۷۰۰ ماموریت اورژانس در خوزستان
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش ماموریت‌های مربوط به تصادفات در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

دکتر فرهنگ کره‌بندی  اظهار کرد: در شش ماهه امسال اورژانس خوزستان ۶۴ هزار و ۷۷۲ ماموریت انجام داده است که این تعداد ماموریت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کمی کاهش داشته است.

وی افزود: ۴۵ هزار و ۷۳۲ ماموریت از این تعداد، شهری و ۱۹ هزار و ۴۰ ماموریت جاده‌ای بودند که تعداد ماموریت‌های شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کمی کاهش و ماموریت‌های جاده‌ای افزایش یافته است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: همچنین در این مدت ۱۶ هزار و ۷۳۳ ماموریت تصادفی انجام شده است که ۱۱ هزار و ۳۸۴ ماموریت از این تعداد مربوط به تصادفات شهری و ۵ هزار و ۳۴۹ ماموریت مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است. میزان ماموریت‌های تصادفی در شش‌ ماهه نخست امسال ۸۵۳ مورد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بوده است.

کره‌بندی عنوان کرد: همچنین در این مدت ۵۵ ماموریت هوایی انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ ماموریت هوایی کاهش داشته است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار