تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۳۰۰۷۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله کعبی: ضربه موشکی وعده صادق ۲، اولین و آخرین پاسخ به رژیم صهیونیستی نیست
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری: ضربه موشکی وعده صادق ۲، اولین و آخرین پاسخ نخواهد بود و این اقدام در صورت تجاوز دشمن، با قدرت و قاطعیت بیشتری ادامه خواهد یافت.
 

 

آیت الله عباس کعبی  درباره عملیات موفق موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: امروز پاسداران انقلاب اسلامی به نمایندگی از ملت‌های مظلوم و مقاوم، درس کوبنده‌ای به جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی داد و بار دیگر عزم و اراده ملت‌های مسلمان را به نمایش گذاشت.

وی ضمن قدردانی از پاسداران و ارتشیان عزیز که در میدان نبرد عزت‌مندانه، پرچم اسلام و مقاومت را برافراشتند افزود: این مجاهدان راه حق و حقیقت، با ایمان به خداوند و تکیه بر قدرت بازدارندگی، نه تنها امنیت جمهوری اسلامی را حفظ کرده‌، بلکه با نمایش گوشه‌ای از قدرت نظام اسلامی، درس بزرگی به تمام مستکبران جهان دادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قدرت موشکی جمهوری اسلامی با ضربه‌های کشنده و پیاپی، شکست سنگین و راهبردی بر دشمن تحمیل کرد گفت: سانسور خبری صهیونیست‌ها نمی‌تواند آثار تخریبی، تلفات جانی، رعب و آثار روحی و اجتماعی تحمیل‌ شده را محو کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی، هیچ‌گاه اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت افزود: در صورتی که این رژیم کودک‌کش به دنبال واکنش باشد، جز پشیمانی برای آنها چیز دیگری به همراه نخواهد داشت. امروز رژیم صهیونیستی با جنایت‌های جنگی و تروریسم دولتی و وحشی‌گری نمی‌تواند از زوال تدریجی پیکر فرسوده خود جلوگیری کند.

آیت الله کعبی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز امید تمامی مستضعفین جهان است و به لطف خداوند متعال و با حمایت ملت‌های مقاوم و آزاد، همچنان در برابر هرگونه تهدید و تجاوز، ایستادگی خواهد کرد و خود را خونخواه آزادگان و سرافرازان جبهه مقاومت می‌داند که بر تارک آن نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سید مقاومت سیدحسن نصرالله می‌درخشد.

وی در پایان افزود: این پیروزی بزرگ را به حکیم فرزانه انقلاب مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و تمامی نیروهای مقاومت تبریک گفته و سلامت پاسداران و مجاهدان راه حق را از خداوند متعال خواستارم تا پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن یعنی صاحب الزمان (عج) برسانند.

بر اساس این گزارش سپاه پاسداران در بیانیه‌ای اعلام کرد که «پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل‌عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب‌الله سیدحسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.»

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار