تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۳۰۰۰۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان: دولت چهاردهم به ساماندهی زیرساخت‌های شهرستان نگاه ویژه داشته باشد

  امام جمعه آبادان با اشاره به اینکه با وجود گذشت زمان زیادی از بازسازی‌های این شهر هنوز برخی زیرساخت‌ها برای شهروندان فراهم نیست گفت: انتظار می‌رود دولت چهاردهم نگاه ویژه‌ای به اصلاح زیرساخت‌ها و همچنین وضعیت اشتغال در آبادان داشته باشد.

 حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان اظهار کرد: آبادان و خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس کانون جنگ بودند و زیرساخت های عمرانی را به این واسطه از دست دادند.

وی افزود: برخی بی تدبیری‌ها باعث شد که مشکلات آبادان روی هم انباشته شود و مسئولان فعلی وارث مشکلات متعدد هستند که مردم شهرستان را زجر می‌دهد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت گفت: امت‌های اسلامی امروز بیش از همیشه به وحدت و اتحاد نیاز دارند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان کرد: برای جهان اسلام با جمعیت میلیاردی زیبنده نیست رژیم جعلی چند میلیونی صهیونیست در غزه و لبنان اقدام به کودک کشی و جنایات گسترده کند و قبله اول مسلمانان را اشغال کند.

وی افزود: خوشبختانه بعد از انقلاب اسلامی به تعالیم پیامبر توجه شد و برابر رژیم صهیونیستی ایستادند؛ استقامت حدود یک ساله در غزه که از هر جهت محاصره هستند ستودنی است به گونه ای که ۴۱ هزار شهید و بیش از صد هزار مجروح هم نتوانست محور مقاومت را از پا در بیاورد.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به جنایت صهیونیست در لبنان گفت: صهیونیست به دنبال این بود که در یک روز چند هزار نیروی حزب الله به شهادت برسد و آنها را تسلیم کند اما این نقشه نیز نقش بر آب شد.
وی افزود: صهیونیست در عملیات‌های تروریستی به اهدافش نرسید و روز به روز منفورتر می‌شود.
خطیب جمعه آبادان با اشاره به اینکه اجازه نمی‌دهیم غزه تنها باشد، گفت: محور مقاومت با مرکزیت جمهوری اسلامی به ندای پیامبر اکرم لبیک گفته و باز هم ضربات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد خواهند کرد.
حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان کرد: انتقام پیشیمان کننده از سوی ایران اسلامی به خون خواهی شهید هنیه در انتظار رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود و نابودی اسرائیل نزدیک است.
خطیب جمعه آبادان با اشاره به فرا رسیدن فصل مدارس گفت: دانش آموزان با روحیه بالا وارد کلاس‌ها شوند و امیدواریم کمبود معلم مدیریت شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار