تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۹۹۵۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخشش ورزشکاران بیماران خاص خوزستان در رقابت‌های کشوری
رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان از درخشش ورزشکاران بیماران خاص استان در رقابت‌های کشوری خبر داد.
 

جمال فتاحی گفت: رقابت‌های قهرمانی ورزشکاران تالاسمی و دیابت آقایان و بانوان کشور از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه در دو رشته ورزشی دارت، و تیراندازی به میزبانی شهرکرد برگزار شد که ورزشکاران خوزستانی توانستند برای اولین بار در دو گروه آقایان و بانوان به مقام‌های دوم و سوم کشوری دست پیدا کنند.  

وی با ابراز خوشحالی از کسب این نتیجه که برای اولین بار رقم خورد، افزود: بانوان ورزشکار تالاسمی و دیابت خوزستان توانستند با کسب مدال نقره زهرا حسینیان، مدال برنز رقیه امیری در رشته دارت و مدال‌های برنز امینه سهیلی منش و ابتسام منصوری در رشته تیراندازی و هم‌چنین کسب دو مدال ارزشمند طلای امیر رضا موفق و اسماعیل دریس و مدال نقره امین امینیان در رشته دارت، افتخارآفرینی کنند. هم چنین سرپرستی تیم بر عهده وحید احمدی بود.

فتاحی ادامه داد: از حمایت‌های حمید بنی‌تمیم، مدیر کل ورزش و جوانان و تمامی پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان که حامی همیشگی ما هستند و از همه روسای شهرستانی نیز بابت رشد و پرورش ورزشکاران هیات تشکر می‌کنم.  

رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان می‌گوید: از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ مهر ماه در شهر اهواز میزبان مسابقات منطقه‌ای کشور با حضور ۵ استان در ۴ رشته آقایان و بانوان در دو رده سنی خواهیم بود.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار