تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۹۹۵۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش تولید و صادرات فولاد خوزستان در نیمه دوم سال ۱۴۰۳

 شرکت فولاد خوزستان، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در ایران، از برنامه‌های خود برای افزایش تولید و صادرات در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ خبر داد.

محمد نیکوکار، قائم مقام مدیرعامل در امور بهره‌برداری و توسعه شرکت فولاد خوزستان، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: "علی‌رغم چالش‌های ناشی از محدودیت‌های انرژی در نیمه اول سال که منجر به کاهش تولید حدود ۷۰۰ هزار تنی شد، ما مصمم هستیم با رفع این محدودیت‌ها، عقب‌ماندگی تولید را در شش ماهه دوم سال جبران کنیم."

وی افزود: "برنامه‌های ما شامل بهینه‌سازی فرآیندهای تولید، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و تلاش برای رفع گلوگاه‌های تولید است. همچنین، ما در حال بررسی امکان استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر برای کاهش وابستگی به منابع انرژی سنتی هستیم.

"نیکوکار همچنین از برنامه‌های شرکت برای افزایش صادرات خبر داد و گفت: "با توجه به کیفیت بالای محصولات ما و تقاضای موجود در بازارهای جهانی، برنامه داریم صادرات خود را به کشورهای همسایه و آسیای جنوب شرقی افزایش دهیم.

"در بخش دیگری از سخنان خود، قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان بر اهمیت ایمنی در محیط کار تأکید کرد و اظهار داشت: "ما به دنبال دستیابی به تولید حداکثری بدون حادثه هستیم و در این راستا، حضور فیزیکی مدیران در سایت‌های تولیدی و نظارت مستقیم بر رعایت اصول ایمنی را افزایش داده‌ایم.

"این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: "با وجود چالش‌های موجود، ما به آینده صنعت فولاد کشور و توانمندی‌های شرکت فولاد خوزستان بسیار خوش‌بین هستیم و معتقدیم با تلاش جمعی می‌توانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم."

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار