تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۲۹۹۳۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علت تخریب کافه‌های منطقه زوئیه ملی راه‌شهر اهواز چیست

علت تخریب کافه‌های منطقه زوئیه ملی راه‌شهر اهواز چیست 

ستاد امر به معروف نهی از منکر خوزستان درخصوص تخریب کافه‌های منطقه زوئیه ملی راه شهر اهواز بیانه‌ای صادر و به چرایی تخریب این کافه‌ها اشاره کرد.

  در فضای مجازی کلیپی از تخریب کافه‌های منطقه زوئیه ملی راه شهر اهواز در حال دست به دست شدن است که در این باره ستاد امر به معروف نهی از منکر خوزستان بیانیه صادر و به چرایی تخریب این کافه‌ها اشاره کرد که به شرح زیر است:

مدتی است که در برخی از مکان های اهواز و سواحل شرقی و غربی کارون اخباری دال بر فعالیت کافه ها و رستوران های غیرقانونی و بدون مجوز شنیده می‌شود که نه تنها مجوز ندارند، بلکه نسبت به فقه بازار، حفظ ارزش های جامعه و احترام خون شهدای این مرز و بوم اطلاعاتی ندارند و با اعمال غیرشرعی و غیرعرفی خود عفت عمومی جامعه را جریحه‌دار کردند و فریاد هر انسان آزاده، دلسوز و دغدغه مندی را در آورده اند.

در همین راستا افرادی در منطقه زوئیه ملی راه شهر اهواز اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در محیط های فضای سبز عمومی شهرداری اهواز تحت عنوان کافه هایی با نام‌های: قمر، دارچین، پارادیس و خاص کرده اند که محل تجمع جوانان و اباحه‌گران شده بود و به کارهای خلاف شرع و ترویج بی بند وباری از جمله سرو مشروبات، کشف حجاب، پخش موسیقی های مبتذل و کارهای خلاف اخلاق و دخانیات مبادرت می‌کردند.

پس از تذکرات مکرر مسئولان ذیربط، با مصوبات شورای تامین و حکم دادستان استان در ابتدای سال جاری 1403 این اماکن به صورت سطحی تخریب شدند که مجددا صاحبان آنها به بازسازی اقدام کرده و همچنان به کارهای خلاف مبادرت می ورزیدند که این بار با پیگیری ستاد امر به معروف استان، حراست کل، دبیر ستاد عفاف و حجاب استان، پلیس اماکن، پلیس اطلاعات و دادستانی استان، کافه های مذکور به صورت کامل تخریب شدند.

این موضوع بازتاب گسترده ای در سطح شهر اهواز و استان داشته و باعث رضایتمندی مردم ولایتمدار استان شده است. انتظار می رود سایر دستگاه های استان با این نوع پدیده‌های هنجارشکنانه در مناطق و شهرستان های خود برخورد کنند. در همین راستا به کافه هایی که این مسیر را دنبال می کنند هشدار داده می شود که رویه خود را اصلاح کنند، در غیر این‌صورت به چنین سرنوشتی دچار می‌شوند.

علت تخریب کافه‌های منطقه زوئیه ملی راه‌شهر اهواز چیست

علت تخریب کافه‌های منطقه زوئیه ملی راه‌شهر اهواز چیست

علت تخریب کافه‌های منطقه زوئیه ملی راه‌شهر اهواز چیست

:
:
:
آخرین اخبار