تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۲۹۵۹۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فراهم بودن زیرساخت‌های مخابراتی خوزستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
مدیر مخابرات خوزستان از فراهم بودن زیرساخت‌های مخابراتی برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
 
 رحیم فلاح زاده گفت: باتوجه به اینکه پوشش ارتباطی محل شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری بر بستر شبکه‌های ارتباطی همراه و ثابت مخابرات است، لذا با اقدامات مؤثر و تلاش‌های بی‌وقفه همکاران در مخابرات منطقه خوزستان، زیر ساخت‌های ارتباطات  مخابراتی برای برگزاری هر چه بهتر مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان مهیاست.

وی افزود: پیشتر با اقدامات لازم صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده و با آماده سازی زیرساخت‌ها و بستر‌های مخابراتی برای پایداری ارتباطات از جمله شبکه تلفن ثابت، همراه، دیتا و همچنین شبکه فیبر نوری در شعب اخذ رای ثابت و سیار پیش‌بینی شده است.  

فلاح زاده با اشاره به اهمیت زیر ساخت‌های مخابراتی در روند برگزاری انتخابات ادامه داد: با توجه به لزوم استفاده از بستر زیر ساخت مخابراتی در زمان برگزاری انتخابات، تمامی عوامل اجرایی از جمله قسمت‌های فنی، پشتیبانی شبکه‌های ارتباطی قبل از فرایند برگزاری انتخابات تا پایان آن در حالت آماده باش کامل قرار دارند.  

مدیر مخابرات منطقه خوزستان می‌گوید: با تلاش همه همکاران و برنامه ریزی واحد‌های فنی و شبکه، تمامی زیرساخت‌های ارتباطات مخابراتی برای برگزاری مرحله دوم  انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه در استان خوزستان فراهم است و با تمهیدات صورت گرفته تمام شهر‌های استان تحت پوشش شبکه دیتای مخابرات منطقه قرار دارد.

وی از تشکیل و استقرار اکیپ‌های فنی برای رفع هرگونه خرابی در صورت بروز مشکل در حوزه‌های انتخاباتی در سراسر استان خوزستان خبر داد و یادآور شد؛ آمادگی لازم برای رفع سریع مشکلات به منظور پایداری ارتباطات در روز انتخابات وجود دارد و وضعیت مخابراتی در حوزه‌های انتخاباتی شهرستان‌های استان توسط مدیران و رؤسای مرتبط و اکیپ‌های فنی و عملیاتی از به صورت لحظه‌ای از طریق مانیتورینگ رصد و پایش می‌شود.  

مدیر مخابرات منطقه خوزستان همچنین با اشاره بر آماده باش کامل نیرو‌های مخابرات در مراکز روستایی و حضور در محل کار در زمان برگزاری انتخابات، اظهار داشت:  ایمن سازی شبکه، افزایش پهنای باند و ظرفیت شبکه‌ها برای پاسخ‌گویی به نیاز‌های ارتباطی انتخابات، تست پوشش دهی سامانه‌های مخابراتی در نقاط مختلف استان و نصب باطری و تقویت سرویس‌های دستگاه‌های پاور تغذیه و برق همچنین فراهم نمودن شرایط لازم برای پوشش شعبه‌های اخذ رأی اعم از شعبه‌های ثابت و سیار به شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی و همچنین اجرای موفق مانور و تست  پایداری شبکه در مواقع بحران در هفته گذشته با حضور مدیران و عوامل ذیربط استانی را از جمله برنامه‌های دیگر مخابرات منطقه خوزستان در راستای پایداری ارتباطات در ایام انتخابات ریاست جمهوری برشمرد.

عضو کمیته فناوری انتخابات استان در پایان ضمن دعوت از مردم و همکاران به حضور پرشور و شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: جهت برقراری ارتباطات پایدار در ایام انتخابات، و با تأکید بر پایداری شبکه برق و ممانعت از هرگونه حفاری دستگاه‌های خدمات رسان و ... در راستای پایداری ارتباطات مخابراتی انتخابات با ستاد برگزاری انتخابات استانداری خوزستان هماهنگی لازم انجام شده است.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار