تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۹۶۰۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور حداکثری در انتخابات باعث سست شدن اراده دشمن می‌شود

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را اقتدار آفرین و باعث سست شدن اراده دشمن دانست.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار  با اشاره به اهمیت حضور مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد : مردم با حضور خود در دور اول انتخابات آبروی نظام اسلامی را حفظ کردند و امید است چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب در خصوص سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت را همانند دور نخست محقق کنند.

وی اهمیت مرحله دوم انتخابات را بیشتر دانست و افزود: انتظار می رود تمامی بسیجیان و تک تک افراد جامعه، مطالبه رهبر معظم انقلاب را که حضور حداکثری است، به شکل پررنگ، جهادی و پرشور، محقق کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: باید از مردم بخواهیم که در این انتخابات حساس مشارکت کنند و هر فردی به نیابت از یک شهید، علاوه بر خود، ۱۰ نفر دیگر را به حضور پای صندوق رای دعوت کند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات، دشمن را از توطئه های خود مایوس می کند، خاطرنشان کرد: مردم باید با بصیرت و مشورت و همت بالایی که بین ۲ نامزد است، فرد اصلح را انتخاب کنند تا راه شهید آیت الله رئیسی تداوم داشته باشد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار