تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۹۶۰۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج):
نقش آفرینی اقوام و عشایر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت‌ساز است

 معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: نقش‌آفرینی اقوام، عشایر و طوایف در سراسر کشور بخصوص خوزستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت‌ساز است.

سرهنگ پاسدار عادل ساری ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم خوزستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: مردم شریف خوزستان همواره در عرصه های مختلف هم پای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و به رغم سختی ها و مشکلات هیچگاه از حمایت های خود از انقلاب دست بر نداشته اند.

وی افزود: نقش عشایر غیور کشور در دوران دفاع مقدس بی بدیل بود و آن ها با دست خالی مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و هر زمانی که به وجود آن ها نیاز است در صف اول هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: نقش آفرینی سران عشایر، معتمدین و بزرگان طوایف در راستای جهاد تبیین به ویژه برای آگاه سازی نسل جوان به منظور انتخاب اصلح نیز در شرایط کنونی بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری قطعا به نسبت دور اول از حساسیت ها و اهمیت بیشتری برخوردار است و سرنوشت چهار سال کشور در انتظار تصمیم مهم مردم شریف ایران اسلامی و بخصوص خوزستان قهرمان است.

سرهنگ پاسدار ساری خاطر نشان کرد: امید است جوانان و بخصوص رای اولی ها باتوجه به شناخت کافی که از نامزدهای مورد حمایت خود پیدا کرده اند و در نظر گرفتن منافع کلی نظام و انقلاب و سرنوشت آینده خود، با حضور پرشور حماسه دیگری را برای این نظام اسلامی رقم بزنند.

  در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و به منظور دعوت آحاد جامعه و به ویژه نخبگان و معتمدین طوایف و عشایر استان خوزستان روز پنجشنبه نشست هم اندیشی سران عشایر استان با معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج)، رئیس سازمان بسیج عشایری خوزستان برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار