تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۲۹۵۱۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
جوانان کشور ‌در انتخابات، دولت جهادی و انقلابی سر کار می‌آورند
جوانان کشور ‌در انتخابات، دولت جهادی و انقلابی سر کار می‌آورند

 امام جمعه آبادان با بیان اینکه کشوری که انتخاب رئیس جمهور آن با حضور حداکثری مردم در انتخابات رقم بخورد بسیار می‌تواند در عرصه‌های بین‌المللی بسیار تاثیرگذار باشد، گفت: قطعا جوانان کشور که بیشترشان به بلوغ سیاسی رسیده‌اند در انتخابات آینده حماسه می‌آفرینند تا دولت جهادی و انقلابی سر کار بیاورند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به در بودن پیش انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در شرف انتخابات هستیم و امیدوارم مردم در این انتخابات، فرد اصلح و شایسته‌ای که به دولت شهید رئیسی نزدیک باشد را انتخاب کنند تا این راه را ادامه دهد.

وی افزود: بین شش کاندیدای انتخابات، افرادی داریم که رویکرد جهادی و مردمی دارند و مردم می‌توانند از بین آن‌ها فرد اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه آبادان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات به معنی تایید نظام و  بیعت با رهبری است و این به معنی داشتن اقتدار است.

‌غبیشاوی بیان کرد: کشوری که اقتدار ندارد هیچ احدی به آن اهمیت نمی‌دهد در حالی که کشوری که انتخاب رئیس جمهور آن با حضور حداکثری مردم در انتخابات رقم بخورد بسیار می‌تواند در عرصه‌های بین‌المللی بسیار تاثیرگذار باشد.

وی عنوان کرد: مردم کارکرد شهید رئیسی را دیدند. بعد از شهادت شهید رئیسی، مظلومیت او بیشتر شد بنابراین اکنون برای مردم روشن شده است که چه فردی را باید انتخاب کنند. مشخص شده است که هر کسی به فکر پیشرفت کشور و حل مشکل مردم است باید در انتخابات، فردی با ویژگی‌های شهید رئیسی انتخاب کند.

امام جمعه آبادان گفت: جوانان مانند همیشه می‌توانند در انتخابات حماسه بیافرینند. همان گونه که در دفاع مقدس دیدیم این جوانان جنگ هشت ساله را مدیریت کردند و پس از آن دوره هم عمده پیشرفت‌ها بر گرده جوانان بوده است. قطعا جوانان کشور که بیشترشان به بلوغ سیاسی رسیده‌اند در انتخابات آینده حماسه می‌آفرینند تا دولت جهادی و انقلابی سر کار بیاورند.

:
:
:
آخرین اخبار