تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۲۹۳۰۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تخلیه و بارگیری بیش از ۹ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس
مدیر کل راه آهن زاگرس از تخلیه و بارگیری ۹ هزار و ۱۸۵ تن انواع کالا در این پایانه ریلی خبر داد.
تخلیه و بارگیری بیش از ۹ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس
 
 حسن زیودار با اشاره به تخلیه و بارگیری ۹ هزار و ۱۸۵ تن کالا در راه آهن زاگرس در فروردین امسال، گفت: از این رقم ۵ هزار و ۴۴۵ تن کالا، بارگیری و ۳ هزار و ۷۴۰ تن کالا بارگیری شده است.
 
وی میزان تخلیه کالا در فروردین ۱۴۰۲ را ۲ هزار و ۴۲۰ تن اعلام کرد و افزود: این رقم امسال با رشد ۵۵ درصدی به ۳ هزار و ۷۴۰ تن رسید و ۵۶۱ رام قطار بکارگیری شد.
مدیر کل راه آهن زاگرس می‌گوید: تن کیلومتر خالص ثبت شده در سال ۱۴۰۳، ۱۲۸ میلیون و ۴۱۶ هزار و ۷۰۷ کیلومتر، تن کیلومتر مرزی ۷۳ میلیون و ۹۲۰ هزار و ۷۹۸ کیلومتر و تن کیلومتر مبداء-مقصد یک میلیون و ۶۹۶ هزار و ۶۳۱ کیلومتر ثبت شده است.
 
زیودار بهره وری لکوموتیو ثبت شده در فروردین پارسال را ۲۱۷ هزار و ۸۲۳ اعلام و اضافه کرد: این رقم با رشد ۲ درصدی به ۲۲۲هزار و ۵۰۶ در فروردین امسال رسید.
 
راه‌آهن زاگرس یکی از نواحی بیست و یک گانه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است که اداره راه آهن زاگرس، مأموریت بهره‌برداری از شبکه و تجهیزات آن به منظور ارائه خدمات حمل و نقل بار در شبکه ریلی و همچنین حفاظت از حریم خطوط و ایستگاه‌های حوزه استحفاظی شوشتر و هفت تپه تا تنگ هفت استان لرستان به طول ۲۲۵ کیلومتر و با محوریت ایستگاه تشکیلاتی اندیمشک را برعهده دارد.
مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار