تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۲۱۲۵۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی استقلال خوزستان: قول صعود به لیگ برتر را نمی‌دهم
  سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: زمانی که چهار بازی ابتدایی خود را با برد پشت سر گذاشتیم هیچ قولی ندادم و امروز هم که بازنده شدیم قول صعود به لیگ برتر را نمی‌دهم.

  امیر خلیفه اصل عصر دوشنبه پس از باخت تیمش مقابل رایکا بابل در اهواز بیان کرد: امروز بازی بسیار دشواری داشتیم. در ابتدای کار توانستیم یک گل به حریف بزنیم ولی در ادامه بازیکنان ما نتوانستند از گل خود دفاع کنند و تیم خوب رایکا بازی را مساوی کرد.

وی افزود: در ادامه یک گل دیگر به ثمر رسانده و نیمه اول را به سود خود به پایان رساندیم. متاسفانه بازیکنان ما در نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتند و روی یک اشتباه و غفلت گل دوم را دریافت کردیم. در ادامه فشار بسیاری آوردیم و چندین موقعیت داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان با تبریک به تیم رایکا بابل افزود: آقای دست نشان تیم بسیار خوب و جنگنده ای روانه مسابقات کرده و من از بازی امروز بسیار لذت بردم و فکر می‌کنم این دیدار در حد لیگ برتر بود.

وی ادامه داد: تمام اعضای تیم تلاش خود را می‌کنند تا بهترین نتیجه برای استقلال خوزستان رقم بخورد. با توجه به فشردگی مسابقات، نسبت به بازی‌های گذشته تغییراتی داشتیم و به برخی از بازیکنان استراحت دادیم.

خلیفه اصل گفت: سعی می‌کنیم در ترکیب نهایی از نفراتی استفاده کنیم که در تمرینات عملکرد خوبی داشته و جزو برترین‌ها هستند. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که در صورت هماهنگی بیشتر، بازی‌های بهتری به نمایش می‌گذارند.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و رایکا بابل که عصر روز دوشنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد با برتری سه بر ۲ به سود تیم رایکا بابل به پایان رسید. تیم استقلال خوزستان هم اکنون با کسب ۱۳ امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ دسته یک قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار