تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۹۸۳۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در پی گرانفروشی بليت و نارضایتی مردم
استاندار خوزستان کلیه پروازهای چارتری را لغو کرد
استاندار خوزستان گفت: تمام پروازهای چارتری به اهواز و بالعکس به دلیل گران فروشی و تخلفات صورت گرفته از پنج شنبه (5 شهریور) لغو می‌شود.

عبدالحسن مقتدایی در جلسه رسیدگی به پروازهای چارتری که روز شنبه 31 مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دفاتر آژانس‌های هوایی که بلیت چارتری گران قیمت می‌فروشند پلمب و پس از رسیدگی به تخلفات جریمه می‌شوند.
 
وی افزود: بنابراین از روز پنجشنبه هیچ پرواز چارتری حق فرود در باند فرودگاه‌های استان خوزستان را ندارد.

مقتدایی تصریح کرد: گرانی بلیت‌های چارتری و شناور آشفته بازاری در استان به وجود آورده که نتایج آن بی‌نظمی در فرودگاه و نارضایتی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: لغو پروازهای چارتری جهت جلوگیری از ضرر و زیان رسیدن به مردم انجام شده است به طوری که بعد از ولادت امام رضا (ع) دیگر هیچ پرواز چارتری در استان نخواهیم داشت و این بی‌نظمی و تخلف در پروازهای استان ناشی از بی تدبیری است که نیاز به توجه و رسیدگی دارد.

استاندار خوزستان ضمن لغو پروازهای چارتری در موعد مقرر اداره کل فرودگاه‌های استان را تا 72 ساعت آینده به شناسایی دفاتر متخلف و معرفی آن‌ها به مراجع قانونی مکلف کرد.

مقتدایی یاد آور شد: این آشفتگی در پروازهای خوزستان شرایطی را بوجود آورده که هر کسی هر کاری می‌خواهد می‌کند که نتیجه آن تخلف است و تخلفات چه در استان و چه از تهران باشد باید پیگیری و متخلف جریمه شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار