تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۹۴۹۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی اهواز خواستار شد:
نگاه ویژه دولت به «اصلاح الگوی کشت» و «توسعه دامنه خریدهای تضمینی کشاورزان»
رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی اهواز گفت: لازم است در «اصلاح الگوی کشت» و همچنین «توسعه دامنه خریدهای تضمینی کشاورزان» توسط دولت نگاهی ویژه شود.

سید سلطان حسینی‌امین پیش از ظهر امروز در آیین آغاز به‌ کار کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی اهواز که در جمع اعضای بخش خصوصی و دولتی این کمیسیون برگزار شد اظهار کرد: در این دوره توجه خاصی به کمیسیون‌ها شده که خوشبختانه کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی اهواز با بهره مندی از افراد توانمند، صاحب نظر و دانشگاهی تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه تنها کار این کمیسیون طرح مشکلات نیست، ادامه داد: تلاش و کوشش ما بر این است که با همکاری و همراهی مسئولان و همچنین اعضای این کمیسیون بتوانیم راهکارهای خوبی برای حل مشکلات موجود و بهبود کسب و کار کشاورزان و همچنین فعالان در بخش صنایع تبدیلی ارائه دهیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع  غذایی اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به اینکه در هر کشوری توجه خاصی به کشاورزی و امنیت غذایی می‌شود، گفت: بازاریابی و نبود بازار مناسب در فصل وفور محصولات باعث شده کشاورزان ما ضرر ببینند که این امر می‌طلبد در اصلاح الگوی کشت و همچنین توسعه دامنه خریدهای تضمینی توسط دولت نگاهی ویژه شود.

حسینی‌امین اضافه کرد: بخش کشاورزی در امر خودکفایی و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی نقش تعیین کننده‌ای بر عهده دارد که شتاب در ملموس‌تر شدن این نقش نیازمند این است که زیرساخت‌های لازم و مطالبات قدیمی کشاورزان و صاحبان صنایع غذایی برآورده شود.

وی با بیان اینکه نخستین جلسه این کمیسیون را برای معارفه اعضا و بیان دیدگاه‌ها اختصاص دادیم، افزود: در جلسات آینده برنامه‌های خوبی ارائه و تصویب خواهد شد که امیدواریم پل ارتباطی بین بخش خصوص و دولتی باشیم و خروجی جلسات کمسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی اهواز برای اعضا و جامعه کشاورزی در کنار برنامه‌های مسئولان مفید و اثر بخش باشید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار