تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۷۹۳۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاپی زاده خبر داد:
مهلت دو ماهه مجلس به ابتکار / سوال نمایندگان از ریزگردها
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از مهلت دو ماهه تقاضاکنندگان تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست برای ارائه پاسخ های قانع کننده خبر داد.

عباس پاپی زاده در خصوص جلسه عصر سه شنبه کمیسیون کشاورزی با رئیس سازمان محیط زیست گفت: روز سه شنبه جلسه ای در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست با حضور خانم ابتکار و طراحان بررسی شد.

پس از ارائه توضیحات رئیس سازمان محیط زیست مقرر شد نمایندگان مهلت دوماهه  ای به سازمان برای تشکیل کارگروه هایی جهت پاسخگویی به سئوالات نمایندگان بدهند.

نماینده مردم دزفول گفت: این سئوالات در خصوص مشکلات پروژه های انتقال آب، ادامه پدیده ریزگردها و مشکلات زیست محیطی بنزین وارداتی و بنزین های تولید داخل و بازدهی و عملکرد سازمان محیط زیست بود.

پاپی زاده افزود: ابتکار هم در این جلسه اعلام کرد که در آینده ای نزدیک کار تدوین سیاست های کلی محیط زیست از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان خواهد رسید و این سیاست ها از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ می شود که در بسیاری از مسائل راهگشاست.

نماینده دزفول با اشاره به انتقاد نمایندگان از برخی طرح های انتقال آب و مشکلات زیست محیطی تاسیس برخی سدها گفت: مقرر شد طرح های گذشته و طرح های جدید برای ایجاد سدها و انتقال آب در کارگروهی بررسی شود و مشکلات زیست محیطی آن به نمایندگان گزارش شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار