تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۷۲۵۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد اكسین واحد نمونه ملی شد
مسئول کنترل کیفیت شرکت فولاد اکسین خوزستان از انتخاب اين شركت به عنوان واحد نمونه استاندارد در زمينه توليد ورق گرم نورديده در کشور خبر داد.

ابوالفضل حیدریان اظهارکرد: این شرکت 20 مهرماه امسال در همایش روز ملی استاندارد که با حضور معاونین رییس‌جمهور، ورزای نیرو و صنعت و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از استانداران در تهران و ساير مسولان كشوري برگزار شد، به عنوان واحد نمونه استاندارد کشوری و تنها نماینده صنعت فولاد کشور برگزیده شد.

وی افزود: رعایت اصول استاندارد ملی و بین‌المللی در فرایند تولید و اجرای دستورالعمل‌ها، توجه به بحث آموزش، تحقیق و توسعه و ارایه مقالات علمی، شرکت در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و عملکرد مناسب بخش کنترل و کیفیت و مدیریت آن از ديگر ملاک‌های اين انتخاب بوده است.

حیدریان تصریح‌کرد: رسیدن به تولید با کیفیت محصولات استراتژیک و آلیاژی خاص با ارزش افزوده بالا از اهداف و برنامه‌های فعلی این شرکت است.

وی عنوان‌کرد: در مجموع هدف ما این است که بتوانیم به سمت تولید ورق‌های API جهت لوله‌های نفت و گاز برویم. این ورق‌ها وارداتی است و نزدیکی ما به شرکت‌های لوله‌سازی اهواز، ماهشهر و شرکت‌های نفتی ایجاب می‌کند به سمت تولید چنین محصولی برویم.

مسئول کنترل کیفیت شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: در صورت توليد اين ورق‌ها از واردات آن و خروج ارز جلوگیری می‌شود. در حال حاضر این محصول از کشورهای چین، هند و کره وارد می‌شود که در صورت تولید آن در داخل، این واردات صورت نمی‌گیرد.
:
:
:
آخرین اخبار