تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۷۲۲۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان:
قهرمانان خوزستانی تجلیل می‌شوند
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: در هفته تربیت بدنی ورزشکاران خوزستانی که در مسابقات آسیایی و جهانی موفق به کسب مدال شدند، تجلیل می‌شوند.

فرامرز کیانی در نشست شورای ورزش استان خوزستان که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزارشد، اظهار کرد: در سال 1392 تعداد ورزشکاران بیمه شده استان خوزستان 169 هزار و 119 نفر بود که امیدواریم در سال 1393 این رقم به 190 هزار نفر برسد.

وی اضافه کرد: در مسابقات بین المللی که سال گذشته برگزار شد ورزشکاران خوزستانی موفق به کسب 177 مدال شدند که برآورد ما برای امسال 178 مدال است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: مداال‌های کسب شده نفرات خوزستان که در مسابقات آسیایی سال 92 شرکت کرده بودند43 به مدال بود و امیدواریم امسال این رقم به 78 مدال برسد.

وی افزود: تعداد کسانی که به اردوهای مختلف تیم ملی در سال 92 اعزام شده بودند 339 نفر بود که در تلاش هستیم این رقم به 520 ورزشکار برسد.

کیانی‌زاده درباره مدال‌های کسب شده در مسابقات امسال عنوان کرد: هنوز مدال‌های امسال جمع بندی نشده‌اند و در هفته‌های آینده این رقم در شورای ورزش استان خوزستان مطرح می‌شود.

وی افزود: بیشترین مدال‌های کسب شده ورزشکاران خوزستانی در مسابقات مختلف در 4 ماهه آخر سال روی می‌دهد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان بیان کرد: کلاس‌های داوری که در سال 92 برگزار شد 131 کلاس و کلاس‌های مربی‌گری 164 کلاس که تا آخر سال این کلاس‌ها به ترتیب به 158 و 242 کلاس افزایش می‌یابد.

وی افزود: در نشست‌های قبلی مقرر شد که مسابقات چند جانبه در استان خوزستان برگزار شود که شهرستان‌های شوش، دزفول، ایذه و آبادان این مسابقات را برگزار کردند.

کیانی‌زاده با بیان اینکه 250 مسابقه در حد شهرستان و 65 مسابقه استانی برگزار شد، گفت: در این مسابقات 447 تیم حضور داشتند که 11 هزار و463 نفر در این مسابقات به رقابت پرداختند.

وی همچنین از تشکیل اداره ورزش و جوانان شهرستان اهواز و برگزاری جلسه اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان با فرمانداری‌های شهرستان‌های استان خوزستان خبرداد و ابراز داشت: این همایش برای تعامل بیشتر و و آگاهی فرمانداران در ورزش برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به اینکه آئین تجلیل از قهرمانان خوزستانی هر 3 ماه یک بار انجام می‌شود، عنوان کرد: در 3 ماهه نخست امسال این برنامه اجرا شد و برنامه 3 ماهه دوم در هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: 10 ورزشکار، یک مربی، یک سرپرست و یک داور در مسابقات آسیایی اینچئون شرکت کردند که 2 طلا، 3 نفره و 5 برنز دریافت کردند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار