تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۷۰۹۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استانداری مهمان های خود را پشت در نگاه داشت
استانداری با آن که از خبرنگاران رسانه های استان برای حضور در آن دعوت به عمل آورده بود، خبرنگاران ساعتی را پشت درهای بسته به حالت بلاتکلیف و در انتظار گذراندند / خبرنگاران برخی رسانه ها از جمله صداوسیمای خوزستان در جلسه حضور داشتند که رفتار تبعیض آمیز و نامناسبی را با رسانه ها نشان می دهد و متاسفانه برای خبرنگاران تازگی ندارد
خوزنیوز: جلسه شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر خوزستان با حضور وزیر کشور پشت درهای بسته برگزار شد

به گزارش خوزنیوز، در این جلسه که امروز (دوم مهرماه) به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی ساعت 16 در سالن شهیدرجایی استانداری برگزار شد، علیرغم آن که استانداری از خبرنگاران رسانه های استان برای حضور در آن دعوت به عمل آورده بود، خبرنگاران ساعتی را پشت درهای بسته به حالت بلاتکلیف و در انتظار گذراندند.

این در حالی بود که خبرنگاران برخی رسانه ها از جمله صداوسیمای خوزستان در جلسه حضور داشتند که رفتار تبعیض آمیز و نامناسبی را با رسانه ها نشان می دهد و متاسفانه برای خبرنگاران تازگی ندارد.

گفتنی است قرار است پس از اتمام جلسه، وزیر به همراه هیات همراه با نماینده ولی فقیه در خوزستان در بیت ایشان حضور یابد. تصاویر زیر خبرنگاران رسانه های مختلف استان را پشت درهای بسته و در انتظار نشان می دهد.

:
:
:
آخرین اخبار