تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۷۰۰۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خبير: مشكل امنيتي در خوزستان وجود ندارد
معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان با بیان این که داعش ساخته و پرداخته دولت‌هاي اسكتباري و در جهت بي‌ثبات كردن كشورهاي منطقه است؛ گفت: با وجود هم‌مرز بودن خوزستان با مناطق جنوبي كشور عراق، مشكل امنيتي در خوزستان وجود ندارد و همه چيز تحت كنترل است.

فرج‌اله خبير پس از حضور در همايش معاونان سياسي اجتماعي و امنيتي كشور که روز دوشنبه با حضور وزير كشور در تهران برگزار شد، اظهار كرد: اين گردهمايي جنبه توجيهي نسبت شرايط سياسي، اجتماعي و امنيتي و اقتصادي و همچنين شرايط منطقه و بين‌الملل داشت و سياست‌هاي دولت در اين همايش مطرح شد.

وي در خصوص شرايط منطقه گفت: مسايلي كه در كشور عراق رخ مي‌دهد بيشتر در مرزهاي همين كشور است و طبيعتا اگر عوامل ناامني به نقطه‌اي از مرزهاي جمهوري اسلامي ايران به خصوص در مرزهاي غربي كشور نزديك شوند، مرزداران ارتش جمهور اسلامي و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي امور را به خوبي رصد خواهند كرد و اقدامات لازم را براي جلوگيري از هر گونه ناامني در كشور انجام مي‌دهند.

معاون سياسي اجتماعي استانداری خوزستان افزود: در استان خوزستان همه دستگاه‌هاي امنيتي همگام با ساير دستگاه‌هاي امنيتي كشور، به خوبی در حال انجام وظايف خود هستند و تمهيدات لازم براي مراقبت از مرزهاي خوزستان و مرزهاي غربي كشور انديشيده شده است.

خبير اظهار كرد:‌ تغيير در وضعيت امنيتي سياسي منطقه به شرايط منطقه‌اي برمي‌گردد. در روزهاي اخير شرايط به گونه‌اي رقم خورده كه نيروهاي امنتي و مردمي در كشور عراق پيشرفت‌هاي نسبتا قابل توجهي داشته‌اند و اين مي‌تواند به نفع ثبات منطقه باشد و بي‌شك جمهوري اسلامي ايران هم از ثبات در كشور عراق خوشحال می‌شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
رضا
|
United States of America
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
2
2
سلام.بابا مشکل ما داعش نیست.جناب معاون سیاسی و اجتماعی شما مشکل کیف قاپ ها در استان را حل کنید .داعش پیش کش.چند تا کیف قاپو نمیتونید جمع کنید بعد حرف از داعش میزنید.
:
:
:
آخرین اخبار