تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۶۹۹۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان خواستار شد ؛
ایجاد المپیادهای ورزشی در چند نقطه خوزستان
استاندار خوزستان خواستار برگزاری المپیادهای ورزشی در چند نقطه استان به صورت منطقه‌ای شد.

عبدالحسن مقتدایی عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: ورزش در خوزستان یکی از بهترین راهکارها برای جذب جوانان و جلوگیری از شرکت افراد در مکان‌های آلوده است.

وی با بیان اینکه ما از ورزش در استان انتظار فراتری از حد فعلی داریم، افزود: آوردن ورزشکاران به صحنه نباید تنها هدف ما باشد بلکه کسانی که علاقه‌مند به ورزش هستند یعنی تماشاچیان باید جامعه اصلی هدف ما باشند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: معرفی الگو برای جوانان و انگیزه دادن به آنها برای حضور در مجامع ورزشی که سالم هستند زمینه بسیاری از کارهای اجتماعی را در جامعه ایجاد می‌کند که این پتانسیل در استان ما به خوبی مهیا است.

مقتدایی با ابراز ناراحتی از تأخیر در راه‌اندازی پارلمان ورزش در استان خوزستان عنوان کرد: کارهای صورت گرفته در هفته‌های اخیر بسیار خوب بوده اما کار تخصصی‌تری در این باره باید توسط کارشناسان خبره انجام گیرد و نقاط قوت و ضعف برنامه‌ها به صورت جدی بحث و تبادل نظر شود.

وی در ادامه خواستار ایجاد المپیادهای ورزشی در چند نقطه استان به صورت منطقه‌ای شد و گفت: کشیدن مردم با عنوان یک رقابت سالم و طرفدارانه از تیم و شهرشان موجب شادی و نشاط جامعه می‌شود و این امر رقابت‌های سالم‌تر و حضور ترکیب‌های قوی‌تری از ورزشکاران در مجامع ورزشی را رقم خواهد زد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار