تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۶۷۰۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آتش سوزی در بزرگترین مجتمع تجاری آبادان
کادوس چهار بزرگترین مجتمع تجاری آبادان مقارن ساعت پنج و 30 دقیقه بامداد یکشنبه دچار آتش سوزی و متحمل خسارت شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در خصوص این سانحه آتش سوزی گفت: اقدامات ویژه برای مهار آتش سوزی به محض اطلاع از وقوع آن از سوی نیروهای آتش نشان و امدادی انجام شد.

عزیز ا.. شهبازی افزود: تمام خودروهای آتش نشانی آبادان، پالایشگاه و پتروشیمی و چهار خودروی آتش نشانی از خرمشهر برای مهار آتش بسیج شدند.

وی گفت: ماموران تلاشگر آتش نشانی همچنان در حال خاموش کردن آتش و جلوگیری از سرایت آن به دیگر واحدهای تجاری در خیابان امام خمینی آبادان می باشند.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به مسدود کردن خیابان های منتهی به خیابان امام(ره) گفت: با هماهنگی نیروی انتظامی شهروندان از محل حادثه دور شدند.

وی به استقرار تجهیزات امداد و نجات در محل حادثه اشاره کرد و افزود: این نیروها برای ارائه کمک های امدادی به حادثه دیدگان احتمالی در محل حادثه در آماده باش هستند.

شهبازی علت احتمالی این آتش سوزی را اتصال برق عنوان کرد و افزود: کارشناسان در حال بررسی علت دقیق این حادثه می باشند.

وی با انتقاد شدید از ناهماهنگی در آتش نشانی، شورا و شهرداری آبادان گفت: ناهماهنگی سازمان های یادشده باعث گسترش آتش و دیر خاموش شدن آن شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان کرد: کمبود برخی از وسایل و تجهیزات اطفای حریق مانند بالابر و پله برای مهار آتش در طبقات فوقانی مجتمع تجاری باعث وارد آمدن خسارت بیشتر به این مجتمع شده است.

وی افزود: یک خانواده که در این مجتمع ساکن بود بوسیله گروه اطفای حریق پالایشگاه آبادان کاملا سالم خارج شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار