تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۶۶۵۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز ، قهرمان کشتی ساحلی خوزستان
اولین دوره رقابت‌های قهرمانی کشتی ساحلی باشگاه‌های خوزستان با قرار گرفتن تیم اهواز بر سکوی نخست به پایان رسید.

غلامرضا قیطاسی، مسوول کمیته کشتی ساحلی هیات کشتی استان اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه، 20 تیرماه در ساحل رودخانه دز دزفول برگزار شد.

وی بیان‌کرد: 40 کشتی‌گیر از هشت شهرستان استان خوزستان در این پیکارها به مصاف یکدیگر رفتند. این مسابقات از پس از افطار آغاز شد و تا سه صبح نیز ادامه داشت و مردم نیز استقبال بسیار خوبی از آن داشتند.

مسوول کمیته کشتی ساحلی هیات کشتی خوزستان گفت: در پایان این پیکارها، هیات کشتی اهواز با کسب 36 امتیاز قهرمان شد، شهرداری شوشتر با 34 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و هیات کشتی دزفول با کسب 26 امتیاز در مکان سوم ایستاد. هیات کشتی آبادان نیز به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

وی عنوان‌کرد: نفرات برتر به مسابقات کشوری که دوم تا چهارم مردادماه در یکی از شهرهای گیلان برگزار می‌شود‏، اعزام خواهند شد و خوزستان با سه تیم در آن شرکت می‌کند. قبل از مسابقات نیز کنگره‌ای برای داوران و مربیان برگزار می‌شود و تاکید شده است که مربیان باید در آن شرکت کنند.

قیطاسی با بیان این‌که این مسابقات شروع خوبی برای فعالیت در این رشته بود، خاطرنشان‌کرد: در آینده نیز قصد داریم رقابت‌های رده‌های سنی نوجوانان و جوانان را برگزار کنیم و البته منتظر هستیم زمان برگزاری مسابقات کشوری آن‌ها مشخص شود تا ما هم 20 روز قبل از آن، پیکارهای استانی را برگزار کنیم.

وی در ادامه بیان‌کرد: به دنبال این هستیم تا شهرستان‌های استان را به فعالیت در این رشته علاقه‌مند کنیم تا آن‌ شهرستان‌هایی که شرایط آن را دارند، مکانی برای این رشته در نظر بگیرند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: کشتی ، کشتی ساحلی
:
:
:
آخرین اخبار