تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۶۴۹۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
190 انجمن مردم نهاد در استان فعال است
استاندار خوزستان با تاکید بر نقش انجمن های مردم نهاد در پیشبرد اهداف اجتماعی و فرهنگی در جامعه گفت:در حال حاضر 190 انجمن مردم نهاد در استان خوزستان فعال است که این انجمن ها نقش قابل توجهی در پیشبرد اهداف جامعه دارند.

عبدالحسن مقتدایی عصر چهارشنبه در نشست شورای ادرای استان که در محل استانداری خوزستان برگزار شد بیان کرد: در هفته آینده جلسه ای با حضور انجمن های مردم نهاد در محل استانداری خوزستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه انجمن های مردم نهاد می توانند چراغ راه مدیران باشند گفت: حضور فعال این انجمن ها می توانند مانند چراغی زوایای تاریک استان را روشن کند.

وی با اشاره به اجرای دستورالعمل خرید تولیدات استانی توسط دستگاه های دولتی در استان بیان کرد: دراوایل تیرماه سال جاری عملکرد دستگاه های اجرایی استان در خصوص خرید از تولیدات داخلی استان بررسی می شود.

عالی ترین مقام دولتی در استان خوزستان گفت: با اجرای دستورالعمل خرید تولیدات درون استانی توسط دستگاه های اجرایی بخشی از مشکلات استان در زمینه اشتغال رفع خواهد شد.

مقتدایی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به توجه به نقش مشاوران خصوصا مشاوران استاندار گفت: مشاوران انتخاب شده برای کمک در استانداری ایده ای بسیار خوب در چند ماه گذشته بوده و امیدوارم این ایده ادامه داشته باشد.

وی به برگزرای ویژه برنامه تقدیر از مدیران در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:یکی از برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس در استان خوزستان تقدیر از تمامی فرمانداران ،بخشداران و شهرداران استان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

در ادامه مشاور استاندار خوزستان در امور میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گفت: برای شناخت هرچه بیشتر از استان خوزستان باید این استان را از زوایای مختلف مورد بررسی قرارداد.

وحید قاسمی بیان کرد: در استان خوزستان آثاری وجود دارد که نشان دهنده تاریخ کهن 9 هزار ساله این استان است که از نمونه ای این آثار باستانی می توان به معبد چغازنبیل اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان میراث فرهنگی تنها متولی آثار تاریخی نیست گفت: تمامی مردم و مسوولان باید نسبت به حفظ و نگهداری از آثار تاریخی حساس باشند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار