تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۴۶۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مقتدايي تاكيد كرد:
لزوم افزايش خدمات‌رسانی به معتادان بهبوديافته
استاندار خوزستان گفت: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در راس آگاهی دادن به مردم جهت بر هم زدن معادلاتی است که به اعتیاد ختم می‌شود.

عبدالحسن مقتدایی در شورای مبارزه با مواد مخدر که امروز (25 خردادماه) اظهار كرد: رتبه استان خوزستان در بخش خدمات‌رسانی به بهبودیافتگان از اعتياد، در بخش‌های اشتغال و مسکن پسندیده نیست.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی، در خصوص اعطای مسکن به معتادان بهبودیافته، نباید منتظر دستور از وزارت باشد.

استاندار خوزستان بیان کرد: همچنين اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با استفاده از بانک‌ها می‌توانند راهکاری را در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن به بهبود یافتگان ارايه دهد.

مقتدایی با اشاره به برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: برنامه‌های این هفته باید منطق با شرایط اقلیمی استان و جامعه هدف اجرا شود. در حال حاضر در شرایطی هستیم که مدارس تعطیل و دانشجویان مشغول امتحانات پایان ترم هستند بنابراین باید هفته دیگری برای جامعه هدفمان برگزار کنیم.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در هفته‌ای که ویژه خوزستان در مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود، بر غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندانمان بیشتر تاکید کنیم.

مقتدایی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل آموزش پرورش از جمله دستگاه‌های تاثیرگذار در بحث پیشگیری از گرایش به مواد مخدر هستند.

در اين جلسه از شوراي مبارزه با مواد مخدر خوزستان از مديركل آموزش و پرورش استان و مديركل امور اجتماعي استانداري در زمينه اجراي برنامه‌هاي موفق در حوزه مبارزه با مواد مخدر تقدير شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار