تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۶۱۰۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:
60 هزار مدرسه نیمه‌کاره در کشور وجود دارد
مدیرکل مشارکت‌های مردمی نوسازی، وزارت آموزش و پرورش گفت: 60 هزار مدرسه نیمه‌کاره در سطح کشور وجود دارد که به علت کمبود اعتبارات معطل مانده‌اند.

سید محمدرضا جعفری صبح امروز در نهمین همایش خیرین مدرسه‌ساز که از سوی آموزش و پرورش رامهرمز برگزار شد اظهار کرد: فرهنگ کاری خیر که در جامعه در حال گسترش است و در حال حاضر 24 هزار نفر خیر در سطح کشور وجود دارد که هر کدام به نوعی در حال مدرسه‌سازی و نوسازی مدارس هستند.

وی ادامه داد: 60 هزار پروژه، مدرسه نیمه‌کاره در سطح کشور داریم که با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، معطل ماندن آنها به ضرر دانش‌آموزان و آموزش و پرورش است.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی نوسازی، وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: خیرین می‌توانند با اتمام حداقل 30 درصد از این پروژه‌های نیمه‌تمام، آنها را به نام خودشان نیز نامگذاری کنند.

جعفری همچنین گفت: انفاق، معامله کردن با خداوند است و این تجارتی بی‌همتا خواهد بود که هیچ ضرری در آن وجود نخواهد داشت.

وی افزود: انفاق فقط مال و ثروت نیست بلکه قدرت، علم و آبرو نیز در جهت رفع مشکلات جامعه قطعا راه دوری نمی‌رود و خسرانی به شخص وارد نمی‌کند.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی نوسازی، وزارت آموزش و پرورش گفت: سامانه خیرین توسط این وزارتخانه راه‌اندازی شده و همه اطلاعات را خیرین را ثبت می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردمی که علاقمند کمک به آموزش و پرورش هستند می‌توانند از طریق آنلاین در منازل خود کمک‌های نقدی را به حساب این وزارتخانه واریز کنند.

در این همایش امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس و جمع کثیری از خیرین استانی و کشوری و مردم نیز حضور چشمگیری داشتند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: مدرسه ، آموزش و پرورش
:
:
:
آخرین اخبار