تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۵۹۰۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیئت کشتی آبادان:
پیگیر تخریب دیوار سالن کشتی مرحوم دهداری در آبادان هستیم
رئیس هیئت کشتی آبادان گفت: پیگیر تخریب دیواری که به تازگی در سالن کشتی مرحوم دهداری آبادان احداث شده و فضای آن را کاهش داده است هستیم.

حمید کوراوند امروز اظهار کرد: در گذشته محل تمرین برای کشتی فقط باشگاه مرحوم دهداری و پالایش نفت آبادان بود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقداماتی که توانستیم محقق کنیم، مجهز کردن این سالن به 6 کولر، آبسردکن، وسایل بدنسازی و همچنین احداث سرویس بهداشتی بود.

رئیس هیئت کشتی آبادان ابراز داشت: سالنی که احداث شد با استاندارهای لازم یک سالن کشتی فاصله داشت ولی خوشبختانه برای تمرینات مناسب بود.

رئیس هیئت کشتی آبادان در واکنش به اظهارات مربی تیم کشتی پالایش نفت آبادان مبنی بر اینکه این شهر امکان احداث خانه کشتی بین‌المللی دارد، تصریح کرد: انتقادپذیر هستیم در صورتیکه نظرات کارشناسی مطرح شوند.

کوراوند اذعان کرد: سالن کشتی بین‌المللی 500 تا 600 میلیون تومان هزینه در بردارد که این هزینه را باید طی 15 سال پرداخت کنیم.

وی افزود: پیشتر با همکاری خادمعلی تهذیبی رئیس گذشته اداره ورزش و جوانان آبادان و پیمان ادیبی مسئول تربیت بدنی سازمان منطقه آزاد اروند، از سوی این سازمان 20 میلیون تومان به منظور توسعه و مجهز کردن سالن پرداخت شد که طی مراحل اداری از آن استفاده و برخی هزینه‌ها را نیز شخصاً پرداخت کردم.

رئیس هیئت کشتی آبادان عنوان کرد: ما جزو محدود رشته‌هایی هستیم که در اقصی نقاط شهر بنر نصب کردیم که تمام علاقمندان بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای بیایند و به صورت کاملاً رایگان تمرین کنند.

وی در پایان در خصوص دیواری که به تازگی در سالن کشتی احداث شده و فضای آن را کاهش داده است، ابراز داشت: پیگیر تخریب دیوار احداث شده در سالن کشتی مرحوم دهداری آبادان هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار