تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۸۸۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم کشتی پالایش نفت آبادان خواستار شد
احداث خانه کشتی بین‌المللی در آبادان
مربی تیم کشتی پالایش نفت آبادان خواستار احداث خانه کشتی بین‌المللی در آبادان شد.

علی حلبی‌نژاد امروز اظهار کرد: متأسفانه با وجود اینکه کشتی‌گیرانی در شهر آبادان هستند که در سطح ملی فعالیت می‌کنند، اما تاکنون در آبادان خانه کشتی احداث نشده است.

وی تصریح کرد: سالن کشتی مجموعه فرهنگی ورزشی دهداری که به عنوان خانه کشتی از آن استفاده می‌‌کنند فاقد تمام استانداردهای لازم است و موضوع تأسف‌‌بار دیگر، ساخت دیوار در وسط این باشگاه با همان فضای محدود است.

مربی تیم کشتی پالایش نفت آبادان در همین خصوص افزود: سالن کشتی مجموعه فرهنگی ورزشی دهداری حتی سامانه سرمایشی و گرمایشی ندارد.

وی در خصوص عدم احداث خانه کشتی تصریح کرد: مسئول سابق اداره ورزش و جوانان مهم‌ترین علت عدم احداث خانه کشتی در آبادان بود.

حلبی‌نژاد با اشاره به سازمان منطقه آزاد اروند تأکید کرد: شرایط سالن کشتی پالایش نفت آبادان مطلوب است ولی اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند باید از دیگر سالن‌های کشتی آبادان که وضعیت اسفبار و غیر استاندارد دارند از نزدیک بازدید کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مربیان رده بالا و توانمندی در آبادان هستند که چنانچه یک سالن کشتی در آبادان احداث شود می‌توانند برای آینده این ورزش در آبادان شگفتی ساز باشند.

مربی تیم کشتی پالایش نفت آبادان با اشاره به رویکرد بین ‌المللی سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: رشته کشتی تا جایی در آبادان پیشرفت کرده است که لزوم احداث خانه کشتی بین‌المللی در آبادان بیش از پیش احساس می‌‌شود و مسئولان مربوطه باید هرچه سریع‌تر نسبت به این امر اقدامات لازم را صورت دهند.

وی در پایان اذعان کرد: چنانچه خانه کشتی بین‌ المللی در آبادان احداث شود با توجه به ظرفیت بالای ورزشکاران این رشته در منطقه می‌توان به سایر کشورهای جهان کشتی‌گیر اعزام شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار