تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۵۸۸۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت نفت آبادان به لیگ برتر صعود نمی‌کند ؛
شریفی: لابی با مسئولان مشکل ورزش آبادان است
سرمربی تیم فوتبال زیر 25 سال شرکت پالایش نفت آبادان با بیان اینکه بخشی از مشکلات ورزش این شهرستان نتیجه لابی زدن با مسئولان است گفت: نفت آبادان امسال به لیگ برتر صعود نمی‌کند.

کامل شریفی امروز اظهار کرد: وقتی رویکرد یک باشگاه فوتبال حرفه‌‌ای نباشد تیم دچار مشکلاتی می‌‌شود که در حال حاضر تیم صنعت نفت آبادان به دلیل رعایت نکردن این موضوع دچار مشکلات اساسی شده است.

وی اضافه کرد: تیم فولاد خوزستان از چند سال قبل با یک برنامه ‌ریزی صحیح و اصولی پیش رفت و اکنون جایگاه آن در بالای جدول است.

سرمربی تیم فوتبال زیر 25 سال شرکت پالایش نفت آبادان تصریح کرد: وقتی تیم نفت در یک برهه زمانی شش مربی را تعویض می‌کند به طور حتم منجر به عدم صعود تیم به لیگ برتر می‌شود.

شریفی با بیان اینکه نفت آبادان امسال به لیگ برتر صعود نمی‌کند ادامه داد: وقتی ابراهیم قاسم‌‌پور که کارنامه خوبی نیز ندارد را می‌‌آورند که منجی تیم باشد نتیجه‌ای برعکس را رقم می‌زند جای تعجب نیست.

وی در خصوص انتصاب پیمان ادیبی به ریاست اداره ورزش و جوانان شهر آبادان تصریح کرد: خوشبختانه وی یک فرد بومی است ولی باید این موضوع را مد نظر داشت که نباید این پست‌ها بدون مطالعه و کارشناسی انجام گیرد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد: متأسفانه بخشی از مشکلات ورزش آبادان نتیجه لابی زدن برخی مسئولان است.

وی توضیح داد: باید با تحلیل، آمار و برخی مطالعات مشخص ‌شود که فرد دارای صلاحیت است یا نه، سپس وی در این سمت گمارده شود و در مرحله بعد وی برای تأیید نهایی به تهران برود و همچنین با توجه به مطالعات صورت گرفته آن فرد تأیید شود.

سرمربی تیم فوتبال زیر 25 سال شرکت پالایش نفت آبادان ادامه داد: چنانچه فردی که مراحل لازم را برای یک سمت در رشته وزشی طی کرده باشد و دارای صلاحیت باشد ولی لابی نداشته باشد را کنار می‌‌زنند و شخصی که مدنظر است را می‌‌‌آورند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار