تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۵۸۷۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم هندیجان در مجلس:
ورزش هندیجان توجه بیشتر مسئولان را می‌طلبد
نماینده مردم هندیجان در مجلس گفت: ورزش هندیجان نیاز به توجه و حمایت مسئولان استانی دارد.

حبیب آقاجری امروز اظهار کرد: وضعیت بودجه‌ای ورزش استان بسیار ضعیف است و بودجه و اعتباری که بتوان به ورزشکاران شهرهای استان و هیئت‌های ورزشی کمک کرد وجود ندارد.

وی ادامه داد: توانایی شهرهایی مثل ماهشهر، امیدیه و بندرامام بسیار بالاست و می‌بایست از طریق شرکت‌های موجود در این مناطق ورزشکاران حمایت جدی شوند.

نماینده مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس تصریح کرد: متاسفانه در شهرستان هندیجان شرکت و یا اسپانسری که بتواند ورزشکاران این شهرستان را تقویت نماید وجود ندارد لذا مسئولان استان باید ورزش این شهرستان را جدی گرفته و حمایت کنند.

وی در خصوص شهرداری هندیجان افزود: شهرداری این شهر در وضعیت بسیار بدی از لحاظ مالی به سر می‌برد و اگر مورد حمایت مسئولان استان قرار نگیرد شهرداری توان انجام کارهای روزمره و خدمات‌رسانی به مردم را ندارد.

آقاجری خطاب به مسئولان حوزه انتخابیه خود گفت: وظیفه مسئولان است که مشکلات مردم جدی گرفته و حرف تحویل مردم ندهند بلکه با عمل به حل مشکلات مردم بپردازند.

وی ابراز داشت: مسئولان اگر نمی‌توانند خود مشکلات را حل کنند از طریق مدیران کل و اگر آن‌ها نمی‌توانند از تهران پیگیر مشکلات مردم باشند.

آقاجری در پایان خواستار پرداخت 5/1 درصد از تملک دارایی‌های استان به شهرهای استان شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار