تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۸۶۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرداخت بخش اعظم مطالبات پرستاران تا پایان امسال

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بخشی از مطالبات پرستاران پرداخت شده و تا پایان سال نیز بخش اعظم مطالبات در دانشکده علوم پزشکی آبادان پرداخت می‌شود.

نصرالله حسونی‌بحرینی در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت روز پرستار ضمن تبریک روز پرستار اظهار کرد: زحمات این قشر مظلوم هیچگاه بر ما پوشیده نیست و به خوبی تلاش‌های خستگی‌نا‌پذیر این عزیزان آشکار است.

وی ادامه داد: با تمام سختی‌ها، هیچ پرستاری را ندیده‌ام که تاکنون از کار و رسالت سنگین خود خسته به نظر برسد و این موارد ستودنی است.

وی ضمن گلایه از مسئولان شهر آبادان به خاطر عدم حضور در مراسم بزرگداشت روز پرستار تصریح کرد: توقعی از کسی برای حضور در این مراسم نداشتیم، اما خسته نباشید گفتن به پرستاران زحمتکش، حق این قشر است.

وی ابراز داشت: پرستار وظیفه خود می‌داند که خدمت کند و نیازی هم به خسته نباشید گفتن ندارد، اما حضور مسئولان در این مراسم می‌توانست باعث دلگرمی باشد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: پرستار آنقدر بزرگوار است که بدون چشم ذاتی وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهد و در این زمینه از همه این عزیزان به خاطر تلاش‌های بی‌دریغ آنان تشکر می‌کنم.

بحرینی تاکید کرد: با تمام کمبودی که در نیروی انسانی پرستاران وجود دارد، آن‌ها هیچگاه زبان به گلایه نگشوده‌اند و همیشه به کار خود عشق ورزیده‌اند.

وی اشاره کرد: یا وجود نیاز به 250 هزار پرستار در کشور، فقط 100 هزار نفر در این سمت مشغول خدمت به بیماران هستند و کشور در این خصوص در کمبود به سر می‌برد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از پرداخت بخشی از مطالبات پرستاران خبر داد و یادآور شد: تا پایان سال نیز بخش اعظمی از مطالبات پرستاران دانشکده علوم پزشکی آبادان پرداخت خواهد شد.

بحرینی علل عقب افتادگی پرداخت مطالبات پرستاران را مشکلات اقتصادی دولت خواند و ابراز داشت: در سالی که گذشت دانشکده علوم پزشکی آبادان با مشکلات زیادی مواجه بود که کمبود درآمد بیمارستان‌ها و مشکلات سراسری در بخش درمان از جمله آن‌هاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم و قول مساعد گرفتیم تا ظرف هفته آینده و تزریق مبلغی از سوی وزارت مرتبط، بخش اعظمی از مطالبات پرستاران را پرداخت کنیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار