تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۵۸۴۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صادق گودرزی دعوت تیم ملی را نپذیرفت
نایب قهرمان وزن 74 کیلوگرم المپیک لندن گفت: از شورای فنی متشکرم که من را به عنوان مربی به اردوی تیم ملی دعوت کرده، ولی به خاطر آن که دیر مطلع شدم، نمی‌توانم در اردوی فعلی حضور داشته باشم.

صادق گودرزی پس از دعوت شدن به عنوان مربی به اردوهای تیم ملی اظهار کرد: هدف من خدمت کردن به کشتی است و از شورای فنی تشکر می‌کنم که من را به عنوان مربی دعوت کردند. متاسفانه به دلیل این که دیر از این موضوع مطلع شدم و نتوانستم کارهای مرخصی خود را انجام بدهم نمی‌توانم در اردوی فعلی حضور داشته باشم.

او ادامه داد: درگیر مسائل دانشگاهم بودم و به همین دلیل در مراسم تجلیل از قهرمانان همدان مسئول توزیع جوایز بودم و دعوت شدن به اردوی تیم ملی دیر به من اطلاع داده شد به همین دلیل به خاطر مشغله و نداشتن مرخصی نمی‌توانم به اردو بیایم، اما قطعا اگر در اردوهای آینده دعوت شوم به جمع مربیان اضافه خواهم شد.

گودرزی افزود: من با مسئولان تماس گرفتم و از آنها عذرخواهی کردم، چون قرار است من به عنوان مربی جوانان در خدمت تیم ملی باشم و فکر می‌کنم این دعوت شدن هم به خاطر اردوی مشترک جوانان با بزرگسالان باشد. البته برای من فرقی نمی‌کند و هدفم خدمت کردن به کشتی است.

دارنده مدال نقره المپیک لندن در پاسخ به این سوال که آیا دوست نداشت در جام جهانی کشتی برای ایران به روی تشک برود؟ اظهار کرد: دوست داشتم ، اما مصدومیت باعث شد که از کشتی دور بمانم. این مساله‌ای است که از نظر روحی خیلی به من ضربه زد و سعی کرده‌ام در خودم حل کنم. خواست خدا و قسمت این چنین بوده و من دیگر دوست ندارم راجع به این مساله صحبتی کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار