تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۸۱۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول ستاد اسکان آموزش پرورش شوشتر خبر داد
اختصاص 210 کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی شوشتر
مسئول ستاد اسکان آموزش و پرورش شوشتر از اختصاص 210 کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: مقدمات تجهیز این مدارس و کلاس‌های درس فراهم شده است.

علی یاسین‌زاده امروز اظهار کرد: برای اسکان ایام نوروز سال‌جاری 25 مدرسه با ظرفیت 210 کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی افزود: این کلاس‌های درس از نظر امکانات در سطح بسیار خوبی قرار دارند و به این دلیل مشکل خاصی برای تامین مکان اسکان و تجهیزات رفاهی وجود ندارد.

مسئول ستاد اسکان آموزش پرورش شوشتر با تاکید بر اینکه مشکل حمام در شوشتر حل شده است، تاکید کرد: تلاش کرده‌ایم تا از بین 25 مدرسه در نظر گرفته شده برای ایام نوروز شهرستان شوشتر 20 مدرسه به حمام تجهیز شوند و به این دلیل تا حد زیادی مشکل حمام برای مسافران برطرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته اصلی‌ترین مشکل مهمانان نوروزی در سطح شهرستان شوشتر تامین سرویس بهداشتی بوده است که در سال‌جاری در حال رفع این مشکل هستیم.

یاسین‌زاده با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکل سرویس‌های بهداشتی و حمام در شوشتر گفت: کوشیده‌ایم در مدارسی که حمام ندارند برخی سرویس‌های بهداشتی را به حمام تبدیل کنیم و تا ایام نوروز این مشکل نیز در سایر مدارس فاقد حمام برطرف می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در این زمینه افزود: در برخی از مدارس برای تجهیز اتاق‌های در نظر گرفته شده مشکل تامین یخچال و تلویزیون وجود دارد که امید است تا ایام نوروز این مشکلات نیز برطرف شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار