تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۵۵۸۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر:
شهروندان در تأمین امنیت نقش اساسی دارند
سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: شهروندان در تأمین امنیت جامعه نقش اساسی ایفا می‌کنند.

سیدجعفر طباطبایی در جلسه شورای تأمین این شهرستان اظهار کرد: تمام فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی بدون وجود امنیت میسر نمی‌شود و همه سازمان‌های امنیتی نظیر نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در این امر دخیل هستند.

وی افزود: در همین راستا تلاش در راستای ایجاد امنیت مطلوب با جذب مشارکت‌های مردمی باید سرلوحه امور قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه برای پیشرفت هر جامعه و کشوری امنیت، مقوله و مؤلفه‌ای ضروری است تصریح کرد: خوشبختانه در شهرستان بندر ماهشهر همه دستگاه‌های ذی‌ربط با اقتدار این نظم و امنیت را در این شهرستان برقرار و برای تثبیت آن تلاش می‌کنند.

وی اذعان داشت: دستاوردهای مهمی از قبیل پیشرفت، شکوفایی استعدادها، بروز و ظهور ظرفیت‌ها و فرصت‌ها، همگی در سایه امنیت مطلوب و پایدار میسر می‌شود.

طباطبایی با بیان اینکه مشارکت شهروندان در رعایت قانون باعث امنیت در جامعه و پیشگیری از جرم و ناامنی می‌شود، متذکر شد: امنیت اجتماعی، باعث آسایش و آرامش شهروندان برای برخورداری از یک زندگی سالم در جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ناهنجاری‌های اخلاقی، اعتیاد، فضای مجازی، ترافیک و مشکلات خانوادگی، مهم‌ترین تهدیدها برای جامعه به ویژه دانش‌آموزان و جوانان امروز است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر با تأکید بر نقش شهروندان در تأمین امنیت، افزود: تأمین امنیت پایدار جز با مشارکت و همکاری مستمر و تنگانگ شهروندان میسر نمی‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: شهروندان و خانواده‌ها نقش به‌سزایی در تأمین امنیت و جلوگیری از ناامنی در جامعه دارند که باید این نقش به خوبی نهادینه و فرهنگ‌سازی‌ لازم در این ارتباط صورت بگیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار