تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۵۵۷۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با تزریق اعتبار 700 میلیون ریالی
ترافیک اندیمشک روان می‌شود
شهردار اندیمشک گفت: با تزریق اعتبار 700 میلیون ریالی درصدد روان‌سازی ترافیک در این شهر هستیم.

محمد شریفی‌مقدم امروز از احداث چندین پل بتنی در این شهر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به مقاومت بتن و ایمنی بالای آن در فعالیت‌های عمرانی، پل‌های بتنی در تقاطع خیابان‌های سطح شهر احداث می‌شود.

وی افزود: برای احداث پل، تقاطع خیابان‌های واقع در کوی ولایت، رسالت و ارغوان از تعداد 250 قطعه پل بتنی پیش‌ساخته استفاده خواهد شد.

شهردار اندیمشک با اشاره به اعتبار مورد نیاز این پروژه تصریح کرد: در مجموع برای انجام این پروژه 300 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی این شهرداری هزینه شده است.

وی در ادامه از آغاز عملیات زیرسازی و جدول‌بندی خیابان‌های جدیدالاحداث خبر داد و عنوان کرد: این اقدام به منظور رفاه حال شهروندان در خیابان‌های جدیدالاحداث کوی‌های ولایت، فاز 2 راه آهن، فرهنگیان و فاز 3 کوی نیرو صورت گرفته است.

شریفی‌مقدم ادامه داد: با اجرای جدول‌گذاری و زیرسازی 40 خیابان و کوچه، اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری اندیمشک هزینه شده است.

وی در آستانه دهه مبارکه فجر و فرارسیدن ایام نوروز از رنگ‌آمیزی معابر و نصب علائم ترافیکی خبر داد و گفت: به منظور سهولت در تردد، ایجاد نظم ترافیکی و زیباسازی معابر بیش از 700 مترمربع رنگ‌آمیزی صورت پذیرفته است.

شهردار اندیمشک همچنین عنوان کرد: در راستای روان‌سازی ترافیک نیز هشت نقطه حادثه‌خیز شهر، 46 تابلوی علائم ترافیکی و چهار مورد چراغ هشداردهنده در سطح شهر نصب شده است.

وی به اعتبار تخصیص داده شده در این راستا اشاره کرد و گفت: برای این اقدامات نیز از محل اعتبارات عمرانی شهرداری مبلغ 700 میلیون ریال هزینه شده است.

شریفی‌مقدم همچنین به خرید دستگاه میکسر و تولید سنگ جدول، پل و بلوک اشاره کرد و ابراز داشت: این دستگاه، ضمن آماده کردن بتن قادر است سنگ جدول مورد نیاز را تولید کند.

وی با تاکید بر به‌صرفه بودن این دستگاه خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌ها، تسریع در انجام کارهای عمرانی، جلوگیری از حمل و نقل طولانی، حذف مصالح فروشان واسطه‌گر نیز از جمله پارامترهای صحیح خرید این دستگاه است.

شهردار اندیمشک در خصوص اعتبار هزینه شده برای خرید دستگاه میکسر بیان کرد: برای خرید این دستگاه بالغ بر 500 میلیون ریال از محل اعتبارات این شهرداری هزینه شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار