تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۴۷۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رونالدو با چند اختلاف برنده توپ طلا شد؟
با معرفی کریستیانو رونالدو به عنوان برترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2013، فیفا امتیازاتی که هر یک از 3 نامزد نهایی دریافت توپ طلا به دست آورده‌اند را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، سایت فیفا امتیازاتی که کریستیانو رونالدو، فرانک ریبری و لیونل مسی به عنوان 3 نامزد نهایی کسب توپ طلا دریافت کرده‌اند را منتشر کرد. در میان این 3 نامزد، رونالدو، ستاره پرتغالی خط حمله رئال مادرید با کسب 1365 امتیاز به عنوان نفر اول انتخاب و برنده توپ طلا شد. پس از او لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا با کسب 1205 امتیاز عنوان دومین بازیکن برتر و فرانک ریبری، بال فرانسوی بایرن مونیخ با 1127 امتیاز به عنوان سومین بازیکن برتر دنیای فوتبال در سال 2013 معرفی شدند. گزارش کامل و لحظه به لحظه مراسم انتخاب برترین های فوتبال 2013 جهان

برای مشخص شدن چهره برترین بازیکن فوتبال جهان 184 سرمربی و 184 کاپیتان تیم‌های ملی عضو فیفا و همچنین 173 کارشناس رسانه‌ای رای دادند.

به گزارش تسنیم، در بخش زنان نیز آرای کسب شده توسط 3 نامزد نهایی اعلام شد به طوری که نادین آنجرر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان و برنده جایزه برترین فوتبالیست زن سال 612 رای، ابی ومباک، مهاجم تیم ملی آمریکا 539 رای و مارتا، ستاره تیم ملی برزیل با 493 رای به ترتیب اول تا سوم شدند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
0
1
زند باد مسي
پاسخ ها
امیر
| Finland |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
خدای فوتبال=مسی
امیر
|
Finland
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
1
فقظ مسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
:
:
:
آخرین اخبار