تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۵۳۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عمادی:بحث کنکور دیگر از تب و تاب افتاده است
مشاور استاندار خوزستان در امور آموزش و پرورش گفت: بحث کنکور دیگر تب و تاب گذشته را ندارد و اهداف اداره آموزش و پرورش فراتر از آن است.

 عبدالرسول عمادی عنوان کرد: هوشمند سازی مدارس در استان مسئله بسیار مهمی است که باید تا هر کجا که امکانش وجود دارد آن را به صورت گام به گام به پیش ببریم.

وی افزود: در صورتی که هر دستگاه های اجرایی تجهیز یک مدرسه به سیستم هوشمند سازی در استان را که هیئت دولت بر عهده آنها گذاشته را انجام دهند روند هوشمند سازی مدارس در استان در یک مدت زمان کوتاه حل خواهد شد.

مشاور استاندار خوزستان در امور مرتبط با آموزش و پرورش اظهار کرد: بحث کنکور دیگر دغدغه اداره آموزش و پرورش نیست و اهداف این سازمان متفاوت از آن چیزی است که در بحث کنکور اتفاق می افتد و ما باید به سمت پیشرفت تعلیمی و تربیتی دانش آموزان برویم.

عمادی با بیان اینکه، در کنکور سال 91 حتی یک دانش آموز نتوانست سوالات بخش فیزیک کنکور را به صورت 100 درصدی انجام دهد، گفت: خوشبختانه به دلیل اینکه ظرفیت دانشگاه ها افزایش داشته است متقاضیان کنکور کمتر شده اند.

وی تصریح کرد: بحث کنکور به طور کل از تب و تاب افتاده است و ما باید توجه خود را بر روی سه سال آخر متوسطه متمرکز کنیم زیرا در سال های آینده این سه سال هستند که جایگاه دانش آموز در دانشگاه ها را مشخص می کنند.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: آموزش و پرورش ، کنکور
:
:
:
آخرین اخبار