تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۳۵۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجهيزات شهربازي اهواز غيراستاندارد و فرسوده
عضو كميسيون امور اقتصادي، مشاركت‌ها و سرمايه‌گذاري شوراي شهر اهواز با اشاره به غيراستاندارد بودن تجهيزات شهربازي اهواز، گفت: در تلاش جذب سرمايه‌گذاران مناسب براي ايجاد شهربازي در خور شان شهروندان هستيم.

احمد باورساد اظهار كرد: متاسفانه شهر اهواز شهربازي مناسبي ندارد و بنابراين براي رفاه و تفريح شهروندان در صدد ايجاد مجموعه شهربازي در خور شان مردم برآمده‌ايم.

وي ادامه داد: موضوع در كميسيون امور اقتصادي و مشاركت‌ها در حال بررسي است. تجهيزات فعلي شهربازي غيراستاندارد، قديمي و فرسوده هستند. نياز است شهربازي به درستي تجهيز شده و تجهيزات آن نيز  بر اساس جديدترين و آخرين استانداردهاي موجود باشد.

عضو كميسيون امور اقتصادي، مشاركت‌ها و سرمايه‌گذاري شوراي شهر اهواز به مهاجرت ناخواسته مردم از شهر اهواز به نقاط مختلف كشور اشاره كرد و گفت: براي جلوگيري از اين مهاجرت‌ها و ماندگاري شهروندان لازم است امكانات رفاهي، تفريحي و شهري مناسبي براي زندگي آنها در اهواز ايجاد شود كه انگيزه براي ماندگاري آنها در اهواز افزايش يابد.

وي افزود: كميسيون امور اقتصادي شوراي شهر در كنار معاونت امور اقتصادي شهرداري اهواز در تلاش براي جذب سرمايه‌گذاراني جهت اجراي پروژه‌هايي در اهواز هستند.

باورساد هنوان كرد: اين كميسيون و معاونت امور اقتصادي شهرداري براي اولين بار در شورا و شهرداري با هدف اصلي درآمدزايي پايدار براي شهرداري و ايجاد زمينه مناسب جهت سرمايه‌گذاري سرمايه‌گذاران براي فراهم آوردن امكانات رفاهي، تجاري و تفريحي براي شهروندان تشكيل شده‌اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار