تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۵۲۵۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرين وضعيت جاده‌هاي برف‌گير خوزستان
رييس پليس راه خوزستان با اشاره به اجراي طرح زمستانه پليس راه در استان، گفت: رانندگان براي تردد در مناطق برف‌گير به توصيه‌هاي لازم در اين زمينه با جديت عمل كنند.

سرهنگ قاسم قدرتي اظهار كرد: طبق آخرين گزارشي كه از مناطق كوهستاني و برف‌گير رسيده، از امروز صبح تقريبا برف‌ها در حال آب شدن هستند و در حوزه خوزستان با توجه به بارش سنگين برف در برخي نقاط، خوشبختانه مشكل خاصي رخ نداده و تردد در جاده‌هاي استان جريان دارد.

وي ادامه داد: رانندگاني كه قصد رانندگي در مسيرهاي برف‌گير مانند بازفت، دهدز به سمت شهركرد و ... دارند، حتما علاوه بر زنجير چرخ، پتو و غذاهاي كنسروي همراه داشته باشند.

رييس پليس راه خوزستان با بيان اين كه رانندگان در صورت نداشتن ضرورت، به اين مناطق تردد نكنند، افزود: با توجه به كاهش دما، رانندگان مايع ضديخ در رادياتور بريزند و مخزن آب شيشه شور را بررسي كنند. همچنين از سالم بودن بخاري و برف‌پاكن‌كن خودروي خود اطمينان حاصل كنند.

قدرتي از آماده‌باش كامل نيروهاي پليس را در طرح زمستانه خبر داد و گفت: پليس راه آمادگي لازم را براي انسداد مسيرها در صورت ضرورت دارد و موارد لازم را به تيم‌هاي گشتي و پاسگاه‌ها ابلاغ شده است.

وي اظهار كرد: برخي مسيرهاي استان مانند 22 كيلومتري بهبهان تا 5 كيلومتري آن در سال‌هاي گذشته سابقه جاري شدن سيل دارند و متاسفانه سال گذشته در همين مسير 11 نفر جان باختند، بنابراين به منظور جلوگيري از بروز مشكلات و سوانح در اين مسيرها، از ادارات مرتبط با ترافيك در جاده ها از جمله هلال‌احمر، راه و شهرسازي، اورژانس و همه دستگاه‌ها خواسته شده كه همكاري لازم را با پليس راه داشته باشند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار