تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۵۲۱۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در اهواز
برگزاری‌ انتخابات‌ شورای‌ جامعه‌ اسلامی‌ مهندسین‌ خوزستان
دبیر جامعه اسلامی مهندسین خوزستان از برگزاری انتخابات شورای این تشکل خبر داد.

محمدجعفر فلسفی امروز اظهار کرد: انتخابات شورای جامعه اسلامی مهندسین خوزستان در اهواز برگزار خواهد شد.

وی افزود: اعضای اصلی شورای جامعه اسلامی مهندسین خوزستان 11 نفر هستند و 5 نفر نیز عضو علی البدل دارد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور تصریح کرد: طبق آئین‌نامه شورای مرکزی، هیئتی 3 نفره مسئولیت ثبت نام داوطلبان و برگزاری انتخابات را بر عهده خواهند که این هیئت از ابتدای آذر ماه فعالیت خود را در استان خوزستان آغاز کرده است.

وی گفت: برای برگزاری انتخابات شورای این تشکل ثبت‌نام از داوطلبان از روز گذشته آغاز شده و در تاریخ پنج شنبه 21 آبان ماه به پایان خواهد رسید.

فلسفی بیان کرد: اعضای مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین استان خوزستان می‌توانند همه روزه از ساعت 17 تا 19 به دفتر این تشکل واقع در اهواز، امانیه، بلوار تختی، نرسیده به میدان دانشگاه، کوی معتمدی، پلاک 49 مراجعه کنند.

وی در ادامه به بیان شرایط داوطلبان شرکت در انتخابات شورای جامعه اسلامی مهندسین خوزستان و اظهار داشت: داشتن حداقل 2 سال سابقه عضویت و حضور در برنامه‌های جام الزامی است.

این مقام مسئول، تکمیل بودن پرونده را از دیگر شرایط داوطلبان شرکت در انتخابات شورای جامعه اسلامی مهندسین خوزستان بیان کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور در پایان خاطرنشان کرد: اعضای جام می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 3366921-0611 تماس حاصل نمایند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار