تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۵۰۹۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمامی مطالبات کارکنان کشتی سازی اروندان پرداخت شد
مدیرعامل شرکت کشتی سازی اروندان خرمشهر گفت: تمامی مطالبات کارکنان کشتی سازی اروندان پرداخت شد. ارسلان غمگین در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: 18 میلیارد ریال بابت حقوق معوقه و سنوات تعدادی از بازنشستگان این شرکت پرداخت شد که از این مبلغ 10 میلیارد ریال بابت حقوق معوقه کارکنان (اعم از کارگران و پرسنل اداری) مربوط به چهار ماه از سال 90 و چهار ماه از سال 92 بوده است. و هشت میلیارد ریال نیز بابت سنوات 18 نفر از پرسنل این شرکت پرداخت شد.

 مدیرعامل شرکت کشتی سازی اروندان خرمشهر یادآور شد: در زمان حاضر کارکنان شرکت کشتی سازی اروندان هیچ گونه مطالبه ای ندارند.

غمگین با اشاره به پشت سر گذاردن فراز و نشیبهای فراوان این شرکت در جریان واگذاری به سازمان تامین اجتماعی (پایان سال 88) و سپس شستا و عدم تعیین تکلیف این شرکت در طول چهار سال اخیر که شرکت را نیز به حالت نیمه تعطیل درآورده بود ابراز امیدواری کرد تا از این پس بتوانیم شاهد احیا دوباره این شرکت و ورود آن به چرخه صنعت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

به گفته وی شرکت کشتی سازی اروندان یکی از بزرگترین شرکتهای کشتی سازی در زمینه ساخت و تعمير انواع شناورهای آلومينيومی و فولادی در منطقه خاورمیانه است که فراز و نشيبهای بسیاری را در این صنعت پشت سر گذارده است.

مدیرعامل شرکت کشتی سازی اروندان خرمشهر با اشاره به برنامه ریزیهای صورت گرفته توسط هیات مدیره جدید این شرکت گفت: تمامی پروژه هایی که از سال 83 در این شرکت متوقف شده بودند، بار دیگر فعال سازی شدند.

غمگین با بیان اینکه از سال 85 تاکنون هیچ قرارداد ساخت کشتی در این شرکت منعقد نشده بود، افزود:  در زمان حاضر قرار داد ساخت یک فروند شناور را منعقد کرده ایم که به زودی کار ساخت آن را در محل یارد کشتی سازی اروندان آغاز خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: به زودی سایر شناورهای لندینگ کرافت موجود در این شرکت تکمیل، آب اندازی و تحویل مالکان خواهد شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار