تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۰۶۹۱
تعداد نظرات: ۷۰ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبدالله سامری، نماینده مردم خرمشهر در مجلس:
حجازی اجازه داد که انتقال آب کارون ادامه پیدا کند / با تجمع‌های مردمی در حمایت از کارون مخالفم
به شخصه روی این قضیه اصرار می‌کردم که وزیر باید استیضاح شود اما متاسفانه دوستان این کار را نکردند و گفتند از وزیر تعهد بگیریم. متاسفانه سیدجعفر حجازی استاندار سابق خوزستان نیز در این قضیه وارد شد و یک سری قول و قرارهایی در این زمینه داد و اجازه داد که این کار (انتقال آب کارون) ادامه پیدا کند و با وجود اینکه گفتند این طرح متوقف است، متوقف نشده بود و احمدی‌نژاد بر این طرح قوت بخشید
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در رابطه با مسئله اخیری که در مرکز استان در خصوص انتقال سرشاخه‌های کارون رخ داده است به نظر من نیاز نیست و نباید این اخبار انعکاس داده شود و ملاء عام تجمع‌های صورت گرفته در این زمینه بازگو شود زیرا این امر باعث سوء‌استفاده بسیاری از افراد سودجو در داخل و یا خارج از کشور می‌شود.

عبدالله سامری اضافه کرد: این اقدام خوبیت ندارد زیرا اگر مسئولان و نمایندگان در این زمینه اظهارنظر کنند ادله محکمی برای پیگیری کار دارند اما مردم با حضور هر چند هزار نفری و به تنهایی نمی‌توانند کاری را پیش ببرند بلکه فقط خوراک خبری رسانه‌های بیگانه را فراهم می‌کنند.

حجازی اجازه داد که پروژه انتقال آب کارون ادامه پیدا کند / با تجمع‌های مردمی در حمایت از کارون مخالفم

وی افزود: نمایندگان قلم محکمی در دست دارند و آن قلم کشاندن وزیر به صحن علنی مجلس و استیضاح وزیر است اما متاسفانه برخی دوستان ما با سیاسی کاری، تعدادی از جوانان را به راهی می‌برند که وارد صحنه شوند و تجمع‌هایی را در خیابان‌ها و مناطق مختلف ایجاد می‌کنند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به جوانان خوزستانی ادامه داد: باید به این افراد و البته به مردم به ویژه جوانان گفت که ایجاد چنین تجمع و اقداماتی مانع انتقال آب سرشاخه‌های کارون نمی‌شود زیرا این کارها سیاسی بازی و شیطنت است چرا که همین دوستان اگر ادعا می‌کنند دلشان برای خوزستان می‌سوزد با قلم محکم خود می‌توانند وزیر را استیضاح کنند اما چون با دست‌های پشت پرده و با برخی از وزرا برنامه‌های متعددی دارند این قضیه را روی سر مردم بیچاره خالی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه تعدادی از مردم با احساسات خودشان دست به کارهایی می‌زنند که با این اقدامات ممکن است بعدها صدمات و لطمه‌های زیادی را ببینند گفت: به نظر من به عنوان خادم مردم خرمشهر و استان خوزستان این قضایا را به مردم استانم می‌گویم که شما نماینده انتخاب کردید بگذارید نمایندگان به دنبال این مسائل باشند.

سامری در پایان گفت: بار دیگر از مردم شریف استان خوزستان می‌خواهم که با صبوری بیشتر، باز هم صبر کنند تا ما نمایندگان در مجلس کار را دنبال کنیم.

*تشکیل اتاق فکر برای حمایت از کارون

وی در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در این زمینه تصریح کرد: اخیرا در مجمع نمایندگان خوزستان به همراه مجمع یکی دیگر از استان‌ها نشستی داشتیم و دبیرخانه‌ای در رابطه با پیگیری آب سرشاخه‌های کارون تشکیل شد و قرار شد دبیرخانه که به عنوان اتاق فکر مجمع این دو استان باشد یک سری راهکارهایی ارائه کند که از جمله آنها دادن نامه به وزیر، رئیس جمهور و حتی مقام معظم رهبری خواهد بود.

سامری افزود: بنا شده است که این نشست‌ها هر هفته برگزار شود تا بتوانند هرچه سریع‌تر به نتیجه اصلی خود برسند.

وی اضافه کرد: به نظر من اگر نمایندگان مردم در مجلس با هم همفکر باشند و وزیر را به مجلس بکشانند بسیار اقدام موثری در این زمینه خواهد بود زیرا با کشاندن وزیر به صحن علنی مشخص می‌شود که ضربه‌ای به وضعیت آب خوزستان وارد شده است و این ضربه ناچاری مردم استان را در بی‌آبی و نداشتن آب سالم و کافی نمایان‌تر می‌کند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: این نظر شخصی من است چون دوست ندارم هم استانی‌هایم بدون آگاهی و با چشمانی بسته پا به عرصه این تجمعات بگذارند و متضرر شوند زیرا در صورت ایجاد چنین اقداماتی مطمئنا نیروی انتظامی نیز وارد صحنه می‌شود و اتفاقاتی که نباید رخ خواهد داد و مسائلی اتفاق می‌افتد که صحیح نیست.

وی در ادامه بیان کرد: نمایندگان ادوار گذشته اجازه دادند که این کار (انتقال آب کارون) صورت گیرد و این اقدام مربوط به امروز نیست.

سامری اظهار کرد: در دوره ما با پایان عمر دولت دهم وزیر را به مجلس کشاندیم و خود من، به شخصه روی این قضیه اصرار می‌کردم که وزیر باید استیضاح شود اما متاسفانه دوستان این کار را نکردند و گفتند از وزیر تعهد بگیریم.

وی اضافه کرد: متاسفانه سیدجعفر حجازی استاندار سابق خوزستان نیز در این قضیه وارد شد و یک سری قول و قرارهایی در این زمینه داد و اجازه داد که این کار (انتقال آب کارون) ادامه پیدا کند و با وجود اینکه گفتند این طرح متوقف است، متوقف نشده بود و احمدی‌نژاد بر این طرح قوت بخشید و این انتقال را تا حدودی انجام دادند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قضیه مصوبات انتقال آب کارون از نمایندگان ادوار گذشته بوده است که برای جلوگیری از این روند هیچ اقدام موثری انجام ندادند گفت: از همان زمان برنامه‌ریزی کردند که آب کارون را به مناطق و استان‌های دیگر انتقال دهند که امروز بر این امر مصمم‌تر شده‌اند.

وی در خصوص موافقت استاندار با زنجیره انسانی حمایت از کارون تصریح کرد: مقتدایی قبل از اینکه در دولت یازدهم استاندار خوزستان شود در خصوص انتقال آب کارون به مناطق دیگر مخالف بود و می‌گفت که این کار را نکنید زیرا خوزستان کشته می‌شود.

سامری افزود: مقتدایی روز معارفه هم در رابطه با آب خوزستان نیز صحبت‌هایی داشت که نباید آب سرشاخه‌های کارون انتقال یابد زیرا با این کار تمام کارون خشک می‌شود و کشاورزی استان نابود می‌شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اما تجمع اگر صورت گیرد به دنبال آن مسائل دیگر نیز اتفاق می‌افتد و مطمئن باشید افرادی که مخالف نظام هستند در انتظار چنین حرکاتی نشسته‌اند و اگر چنین مسائلی صورت پذیرد بهانه بسیار خوبی به دستشان خواهیم داد و من معتقدم استاندار خوزستان از روی دلسوزی این صحبت‌ها را عنوان کرده است.

وی ادامه داد: در واقع استاندار خوزستان موافق است که آب سرشاخه‌های کارون انتقال داده نشود نه اینکه موافق برگزاری چنین تجمعات مردمی در خیابان‌ها و مناطق مختلف استان است تا از این طریق مخالفت نسبت به این مسئله نشان داده شود.


بهترین مدافع حقوق مردم، نمایندگان مجلس و استاندار هستند

سامری تاکید کرد: بهترین مدافع مردم، نمایندگان در مجلس شورای اسلامی هستند و محکم‌ترین مدافع آنها نیز استاندار خوزستان است که باید به آنها تکیه کرد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در رابطه با استعفای نمایندگان در صورتی که آب کارون انتقال یابد خاطرنشان کرد: اصلا چنین چیزی نیست و نمی‌دانم چه کسی این صحبت را کرده است.

وی اضافه کرد: اگر کسی از نمایندگان این حرف را زده باشد نشانه ضعفش است زیرا تنها کافی‌ست که وزیر استیضاح شود مطمئن باشید در اینصورت رئیس جمهور خیلی زود مسئله را حل و فصل می‌کند.

سامری خاطرنشان کرد: چرا دفاع نکنیم و سنگر را خالی کنیم؟ چه چیزی می‌تواند دلیلی برای دفاع نکردن ما نمایندگان مردم از حق مردم و استانمان باشد؟

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من به عنوان خادم مردم خرمشهر و خوزستان به هیچ عنوان استعفا نمی‌دهم و تا آخرین لحظه برای کشاندن وزیر به صحن علنی مجلس شورای اسلامی و استیضاح وی تلاش می‌کنم.

سامری در ادامه تصریح کرد: دفاع کردن نمایندگان باید هرچه سریع‌تر صورت گیرد در غیر اینصورت کار از کار می‌گذرد.

وی در خصوص برگزاری جلسه مشترک نمایندگان مجلس در این زمینه عنوان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی روی این قضیه اتفاق نظر دارند و نمی‌خواهند آب سرشاخه‌های کارون انتقال داده شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه باید گفت با وجود پیگیری‌های نمایندگان این روند به صورت پراکنده در حال انجام است و باید نامه‌های خود را بنویسند و از وزیر دعوت کنند تا در این خصوص وارد مذاکره شوند، حتی باید با برنامه‌ریزی، ملاقاتی را برای حل مشکل انتقال آب کارون با رئیس جمهور و مقام معظم رهبری داشت تا این قضیه هرچه سریع‌تر خاتمه پیدا کند.

وی بیان کرد: مردم باید بدانند نمایندگان را برای چنین روزهایی انتخاب کرده‌اند و ما نیز بدون تعارف اگر ببینیم دوستان ما حتی قصد کشیدن وزیر به صحن علنی مجلس، استیضاح وزیر و طرح سوال از دولت را ندارند وارد عرصه می‌شویم.

سامری در پایان افزود: من وظیفه خود را انجام می‌دهم اما یقین دارم که همکاران ما در حال سعی و تلاش هستند زیرا اگر در این زمینه برنامه خاص و مطلوبی نداشتند مجمع دو استان را تشکیل نمی‌دادند.


مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۷۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
1
45
ای خداخیرت نده .... که کم تیشه به ریشه ی مردم نزدی
محمد د
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
1
49
همین دیدگاه های امنیتی امثال شما باعث شده این استان به هیچ جا نرسه ! یه حرکت اجتماعی مدنی رو هم که در حمایت از کارونه نمی پسندید ! نمایندگان خوزستان روزی که تو مجلس چشم بسته پای این طرح رو امضا کردن تواناییهاشون رو به رخ همه کشوندن !! شما به اهوازیها کار نداشته باش به خرمشهری برسید که در فقر و بدبختی گیر کرده !
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
0
45
با سلام
دوستان محترم واقعا تلاشهای نمایندگاه مجلس اصفهان برای انتقال آب را با پند نامه نماینده خرمشهر مقایسه کنید . انتقال آب یک موضوع کاملا تخصصی است .جناب نماینده بعد از گذشت 2 سال چه نطقی و برنامه ای برای این موضوع داشتید . ای کاش آن را توضیح می دادید.چرا مواضع جنابعالی با دیگر نمایندگان متفاوت است . ای کاش لابی نمایندگاه اصفهان در این خصوص را رصد می کردید. انتقال آب می تواند حکم نابودی قطب کشاورزی ایران باشد . ماهم می خواهیم ملی فکر کنیم .
صفا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
1
34
نمایندگان وقتی با هم توانستند اتفاق نظر داشته باشند بعد ادعا کنند که میتونند در مجلس مانع انتقال آب شوند
وقتی از نمایندگان کاری برنماید مردم مجبورند خود وارد صحنه شوند. اقای سامری وقتی خود شما میگید که بین نمایندگان اتفاق نظر نیست انتظار دارید مردم بنشینند ومنتظر باشند که بین نمایندگان کی وحدت رویه و اتفاق نظر به وجود میاید!!!
تا آن موقع دیگر آبی برای خوزستان نمیماندکه شما بخواهید وزیر را به مجلس بکشانید
HAMID
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
1
37
آقای نماینده محترم مردم هم اول منتظر شما مسولان بودند ولی وقتی دیدند اینطوری کاری از پیش نمیره مجبور شدند خودشان اقدام کنند . ماهم اگر مسئولان واقعا مسئولی داشتیم خودمان بلند نمیشدیم !!!!! در ضمن دستتان درد نکند که کار با ارزش و قانونی و به دور از جنجال مردم در حمایت از کارون را اینقدر راحت بی ارزش کردید !!!!!!! متأسفم !!!!
پاسخ ها
کارشناس آب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
کار با ارزش و قانونی و به دور از جنجال .. . ! آخه من از شما می پرسم با اومدن مردم و درست کردن اون سوژه های عکاسی و خبری چه اتفاق مثبتی افتاد؟ با هجوم مردم به خیابان ها کاری پیش نمیره! هر کاری راهی داره ببینید نمایندگان اصفهان چطور عمل می کنند،بی خود از مردم مایه نزارید
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
جناب کارشناس اب ، مردم اصفهان هم نماينده دارن هم 8 وزير اما ما فقط نماينده داريم بدون حتي يک وزير ، پس مجبوريم اين کمبود وزير رو خودمون جبران کنيم . شما طوري مي گوييد هجوم مردم به خيابانها که انگار جنگ بود ، مردم خيلي ارام وبدون کوچکترين توهيني حقشان را طلب کردند ، کجاي ايران را سراغ داريد که اين جمعيت بيرون امده واتفاقي نيفتاده نمونش درگيري کشاورزان اصفهاني ، ممکن است اين طرح انتقال اب از ان چيزي که ما فکر مي کنيم پيچيده تر باشه و جيب خيلي ها به ان دوخته شده باشه ، ولي همين تجمعات ابتکار را به خوزستان کشاند و خبر انتقال اب به گوش خيلي ها رسيد ، اميدوارم اين انتقال صورت نگيره اما اگر خداي نکرده چنين انتقال ويرانگري اتفاق افتاد حداقل خودمان را محکوم نمي کنيم که چرا ساکت بوديم ، پس بهتره در تفکراتتان تجديد نظر کنيد.
کارشناس کشاورزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
آقا یا خانم کارشناس آب:
عزیز دل برادر:
من و شما و حتی خود نمایندگان خوب میدانیم که مسله انتقال آب کارون؛ چرا، و از کجا و چطور آب می خورد.
بر همگان هم واجب است در حد خود کوششی بکنند. کم کاری و حتی شاید نابلدی نمایندگان مجلس بعضا هم غیر قابل انکار نیست. اما از اتفاق مثبت این اجتماع برای شما بگوییم که خیلی از آنها که خواب بودند بیدار شدند و حتی از آنها که خود را به خواب زده بودند. دلیلش همین مطلبی که من و شما خوانیدم و این کامنت هایی که می گذاریم. قرار نیست که کارون را قاب کنند و دست نزنند، چون ما دست در دست هم گذاشتیم.
بی شک نمایندگان اصفهان هم بدون مردم اصفهان و پشتوانه انها هیچ حرفی برای گفتن ندارند و هیچ محرکی قویتر از خواسته های مردم انها را تا این حد برای مطالباتشان امیدوارتر نمی کند و این تجمع در حقیقت فقط حمایت از کارون نیست. حمایت از تمام مسولان محلی و درخواستی ملی و بین المللی است. که امیدوارم تا حصول نتیجه با به میدان آمدن مسولان با درایت بیشتر ادامه داشته باشد. هرچند که نباید از صحبت های آقای نماینده حرمشهر هم غافل بود و لاغیر.
کارون دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
1
20
من نه به احمدی نژاد رای دادم نه به روحانی.رای من محسن رضایی بود.در دوره ی هاشمی و خاتمی قضیه ی انتقال آب از سرشاخه های کارون و دز را چنان محکم کردند و در برنامه های دولت و حاکمیتی گنجاندند و در چشم اندازها و.... قرار دادند که عدم اجرای آن برابر میشد با مخالفت با توسعه بنیادی کشور.این سرشاخه ها در خ.زستان نیست بلکه در چهارمحال و بختیاری و لرستان است و استاندار خوزستان تسلطی بر آنجا ندارد.گرچه دولت احمدی نژاد و استاندارش که از وزارت نیرو به استانداری خوزستان رسید در بسیاری زمینه ها بویژه همین مسئله آب کوتاهی کردند از آنطرف اصفهانیها و کرمانیها و یزدیها و قمی ها با تمام توان این مدت فعال بودند.جناب نماینده پس چرا تا حالا ساکت بودید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
0
31
از عرضه زیاد شما نماینده هاست که مردم میان بیرون.چرا تا حالا حرفی نمیزدید؟
خوراک بیگانگان...کی به اینا رای میده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
35
7
اب های کشور نباید بیهوده هدر روند و به خلیج فارس بریزد. همه مردم ایرانزمین از این ثروت ملی و خداداد بایست بهره مند شوند. رودخانه ها ملک پدری هیچ قوم و طایفه ای نیست.
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
اگه می گی بیهوده می ریزه تو دریا ، ما حاضریم یک متر مانده به دریا اب رو به شما بدیم تا دیگه نریزه تو دریا.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
یک ذره در مورد حوضه آبریز و جغرافی مطالعه کنید میفهمی که رودخانه هم طایفه دارد
جلیلی از مسجدسلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
1
5
تو میگی ما چکارکنیم
خوزستانی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
0
13
حجازی اجازه داد که انتقال آب کارون ادامه پیدا کند (حجازی!!!!)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
0
25
خوراک خبری رسانه های بیگانه یعنی چی؟!!!چرا از دید امنیتی به موضوع نگاه میکنی جناب نماینده؟مردم شریف خوزستان باز صبر کنن تا شما نماینده ها کارتون رو انجام بدین؟کدوم کار؟مگه شما کاری هم میکنید؟اگه شما کار میکردین که کارون به این روز نمیفتاد جناب آقای نماینده!!شما اگه کار میکردین که مردم به شرایط کارون اعتراض نمیکردن!باشه مردم خوزستان صبر میکنن تا شاهد خشک شدن کامل کارون باشن با همت شما نماینده های دلسوز!خدایا مارا آن ده که آن به و مگذار ما را به که و مه
رامهرمز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
0
18
کارون,بهمنشیر و اروند قابلیت کشتیرانی داشتند.آقای نماینده این قابلیت را احیا کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
0
15
آره بهترین مدافع حقوق مردم، نمایندگان مجلس و استاندار هستند!!! شما خودت داری میگی حجازی اجازه داد انتقال آب کارون ادامه پیدا کند!!! عجب مدافعین حقوقی دارند این مردم !!! جای بسی تامل است وقتی مردم انتقاد کنند قضیه ... میشه!!! امیدوارم واقعا نماینده ها در این دوره از حق مردم دفاع کنند این آقای نماینده هم بهتره به دنبال خود ... نباشه از حق مردم دفاع کنه حق الناس رو در نظر بگیره
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
0
8
من همان وقت در همین سایت اعلام کردم که آقای حجازی به مشکلات مردم خوزستان توجه ایی ندارند و مدیریت ایشان فقط صرف رضایت مندی دولتی ها است . حالا نمایندگان محترم بایستید و نظارگر مشکلات گذاشته و اشتباهات خودشان باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
0
16
ایشان بعد از دو سال هیچ نطقی تو مجلس نکردن چرا؟ اصلا به جلسات میروند
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
0
16
لااقل کاری نمی کنید سنگ جلوی مردم نگذارید آقای نماینده سعی کن با مردم باش واقعاً تا کی باید منتظر ماند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
0
16
جناب آقای ناشناس که می فرمایید "آب های کشور نباید بیهوده هدر روند و به خلیج فارس بریزد" آب حال حاضر کارون در مقطع اهواز با بخشش بالادستیها به متوسط 250 مترمکعب بر ثانبه نمیرسد . ودر شرایط تابستان به 90 متر مکعب بر ثانیه .حال جنابعالی با چه آماری و علمی صحبت می کنید . آب شور دریا تا 30 کیلومتر در کارون در مقطع مارد آبادان پیشروی می کند . بعد جنابعالی می فرمایید آب مال همه ایران است . این که حرف ماست.
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
0
14
من در مورد این مطلب فقط میتونم بگم متاسفم نماینده محترم شما سعی کن مشکلات شهر خودت رو حل کنی اونجوری مسایل امنیتی رو هم بیشتر رعایت کردی. من به عنوان یه خوزستانی یک جو امیدی رو هم به نمایندگان داشتم پرید ،نماینده محترم مارا به خیر تو امید نیست لطفا شرمرسان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
0
15
این نماینده چراحرفهای ...؟واقعا مردم خوزستان نباید این افراد ... را برای نمایندگی انتخاب کنند. کسی که.... باید از حق خود دفاع کرد مگر می شود دست روی دست گذاشت و منتظر بود تا آب کارون را ببرند
اشرف
|
Germany
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
0
16
آقای سامری این چه حرفی است که میزنید؟ حتما شما هم با ...!!!! ...؟ به کوری چشم دشمنان تا تحقق خواسته مان باز هم زنجیره مان را نخواهیم گسست.
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
1
22
کارون یک میراث فرهنگی است . ما از سهم خودمان در اهواز استفاده می کنیم به نماینده خرمشهر چه ربطی دارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
وزیر نیرو گفت طرح بهشت آباد ردیف بودجه دارد! آقای سامری موقع تخصیص بودجه بهشت آباد چرا حرفی نزد؟ اصلا موافق بود یا مخالف؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
0
17
نماینده محترم توبهتر ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
0
20
این حرفا چیه رسانه های خبری بیگانه !!!چرا شلوغش میکنی !!!اگر مردم نمی اومدن زنجیره ی انسانی تشکیل بدن که شما یی که الان مخالفی باز میرفتی در مجلس دست به سینه می نشستی...،اعتماد مردم به نماینده ها کم شده تا الان هیچ دفاع جانانه ایی از مردم مظلوم این استان نکردید ، اگر واقعا دفاعی میکردید الان آب آشامیدنی که کمترین امکانات شهریه رو داشتیم این کمترین چیزه، اینم نداریم، در ضمن این زنجیره ی انسانی صداش اینقدر بلند بود که اگرصدها کارشناس محیط زیست می اومدن در مورد انتقال آب مخالفت میکردن بازم به گوش مسئولین نمیرسید شما به خاطره اینکه مردم پشتیبان شما هستن باید ازشون تشکر کنی نه باهاشون مخالفت کنی.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
2
2
سلام و خسته نباشید
یه مطلبی میخواستم بگم و اگر صلاح میدونید منتشر کنید.
اونهم اینه که طبق آخرین پیش بینیهای هواشناسی برای یک هفته‌ی آینده در مناطق جنوبی استان بارندگی شدید تا حتی ۱۵۰ میلیمتر خواهیم داشت.
بهتر است اقدامات لازم صورت گیرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
0
14
مقصر خودمان هستیم که نمایندگانی انتخاب می کنیم که توانایی مدیریتی انها ضعیف است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
اونایی که قوی هستند و تو فکر مردم هستند که ...
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
0
18
ما به تشکیل زنجیره خود ادامه داده و حق خود را به هر شکل ممکن خواهیم ستاند. ضمناً مردم چشم و گوشش شون رو باز کنند و دیگه به چنین نمایندگانی رای ندهند.
داریوش ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
1
3
جناب نماینده خرمشهر! زنجیره کارون در عین حال که اعتراض به انتقال بود باعث همگرایی سیاسی اجتماعی مردم استان شده و می شود و ضمنا با توجه به حضور همه اقوام مانع سواستفاده دشمنان کشور می گردد و اما بنده به عنوان کسی که چند سال مطالعات مستند در موضوع انتقال کارون داشته ام با اطمینان به شما می گویم که با طرزفکر شما نتیجه ای گرفته نمی شود چون خودتان را جدا از مردم می دانید و نماینده بودن خودتان را به رخ مردم نکشید چون اگر مردم پشنوانه شما نباشند با وجود نفوذ اصفهانی ها در وزارت نیرو و دولت هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت
رود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
0
14
بفرمایید !آقای نماینده خرمشهر اگر توانستید خرمشهر و کارون را احیا کنید ما هم شمارا باور می کنیم ! فعلا که در اهواز فقط دارند با خاک و جاده ساحلی نفس های کارون را می گیرند ! لطفا باز هم ادامه بدهید بنا به فرمایش شما ،مامردم که کاره ای نیستیم !!! لطفا شما برای خرمشهر و مردماش هم کاری بکن که به شهرهای اصفهان پناه نبرن و آنجوری نخوانیم !!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
0
16
آقای سامری نماینده محترم خرمشهر..ببخشید من اسم شما رو تا حالا نشنیده بودم مثل اینکه ما مردم اهواز کار قشنگی کردیم که شما ترسیدی بالاخره یه نطقی درباره آب کارون دادی...تا حالا که ازت خبری نبود چی شده به فکر ما مردم و آب کارون افتادی؟؟؟...
بروایه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
0
17
آقای سامری به شما توصیه می کنم مطلب آقای مکوندی در خصوص نقش تشکل های مردم نهاد درتوسعه استان در همین سایت را با مداد رنگی شما و سایرنمایندگان چند بار بعنوان مشق بنویسید تا خوب متوجه شوید وقتی امثال شما نقشی برای مردمقائل نیستید ومسئولان برای حفظ بقای خودشان ... چه برسر استان خوزستان آمده است حضور مردم نه تنهال برخلاف ادعای شما امنیتی نیست بلکه اعتراضی به کم کاریها ومعاملات پشت پرده بسیاری افرادی سیاسی و از جمله برخی نمایندگان گذشته و ... برسر منافع این استان است انشالله حرکت تشکل های مردم نهاد پررنگ تر ادامه پیدا کنداز حضور نمایندذگان در تجمعات مردمی هم معلوم است چقدربفکر منافع استان هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
0
18
ادمم هایی مثل شما نباید خودشون مردمی بدونن.باهمین رای مردم نشستی توی مجلس
فرزاد
|
United States of America
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
0
18
مخالف این حرکتهایی. خوب باش تا صبح دولتت ...
عل رضا ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
0
18
آقای سامری تجمع و اعتراض حق این مردمه که اونا تازه یادش گرفتن حقی که آقایانی مثل شما با همین جملات که بیگانگان فلان میکنند و بهمان میکنند از این مردم گرفتن تا عرصه برشون تنگ نشه شما وظیفه تون هست که حق مردمه بهشون بدین نه بگیرین
سوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
0
2
تا وقتی یه مسئولایی مثل شما هستن همه چیه خوزستانو ...
حمی دان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
1
3
یک دله اب نباید به اصفهان ارسال شود انوقت خودم از زاینده رود یک بشکه اب برمیگردانم
HAMID
|
Germany
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
1
0
کارشناس آب بیخودی حرف نزن .دست شما ها دیگه واسه مردم رو شده
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
1
3
جناب آقای سامری مردم میتوانند هرکاری بکنند یکی اینکه تور نماینده کردند ودوره بعد تورا انتخاب نکنند همانطور که مقابل عراق ومتحدانش درجنگ ایستادند وسفارت امریکا را اشغال کردن واقعا دلم برای مردم خرمشهر سوخت که به چه کسی رای دادن
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
0
2
اقای سامری وقتی دیوار انسانی دور مراکز هسته ای میکشند یعنی چه پس مردم هستند واین یک سمبل اتحاد مردمی است پس مردم میتوانند هرکاری بکنند
گیلدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
0
2
واقعا که خجالت اوره اخه ادم انقد سن داشته باشه بعد....شماباید استانداری کنید اونم استانداری خوزستان نه اصفهان خدا وکیلی جواب ما خوزستانی هارو تو این دنیا نمیدی اون دنیا چی داری بگی
ای وای من
|
Finland
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
0
2
تو همه جای دنیا اعتراض صورت می گیره و کسی نمیگه بی امنیتی شده.تو هیم ایران از مردم و نمایندگان مجلس و نماینده ولی فقیه هرمزگان یاد بگیرید که چقدر با هم متحتد شدند و اجازه نداند که فارس حقشونو بگیره.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
0
2
چقدر به فکر این مردم هستید تا حال جلوی دوربین گزارشی از عملکرد تان ارائه دادید باور کنید همشیه اه این مردم دنبال مسئولینی هستند که برای این استان کاری نکردند
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
0
2
آقای سامری :
شما نماینده ها بودید که به احمدی نژاد نامه فرستادید که ما حجازی را برای استانداری خوزستان می خواهیم
آقای سامری مردم چون ... وعمل شما در مجلس این را ثابت می کنند آمدند در صحنه و این حرف شماست که هرحرکتی که می خواهد در خوزستان توسط مردم انجام شود شما آن را سیاسی می کنید
آقای سامری اگه به یاد داشته باشی چطور مردم اصفهان باتراکتور لوله آب را شکستند ونتیجه گرفتند ولی برای مردم خوزستان ا گه می خواهند اعتراض کنند این شما بهانه می آورید که مبادا آن شود وآین شود
آقای سامری این رابه یاد داشته باش که باپیشتبانی مردم است که می توانید به نتیجه برسید والله شما تنهایی هیچ نمی توانید انجام بدهید
ابوعدنان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
0
2
باسلام حضور استاد سامری
عمو جان تاحالاکجا بودی ؟پس چرا موقعی که حجازی سرپست بود حرفی نزدی؟!!
شما که نمی توانید کاری بکنید وبا یک قول ... لااقل بگذارید صدای مردم به گوش مسئولان برسه !شاید فرجی شد !
مگر شما با گرفتن حق مردم مشکلی دارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
0
2
جز شعار و حرفهاى ... آيا كارى كرده اى آقاى سامرى؟؟؟....
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
0
3
خدا وکیلی تا حالا حرفی خبری کار خاصی از اقای سودانی نماینده مردم اهواز در مجلس شنیده اید که حالا بخوایم امیدمان به ایشان و امثالشان باشه؟؟؟؟
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
0
2
برادر من ،عزیز من آفای سامری تو کی هستی که میگی مردم با تجمع نمیتونن کاری کنن.مگه انقلاب ما به دست کی انجام گرفت.این همه انقلاب در منطقه به دست کی انجام گرفت.مگر به غیر ازینه که با تجمع مردمی انجام گرفت.حالا رسانه های بیگانه هر حرفی دوس دارن بزنن ما مسول حرف بقیه نیستیم.توهم سعی کن قکر مردمت باشی آقای نسبتا محترم
مسکینی از شوشتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
0
2
مردم کاری از پیش نمی برند؟ چرا مردم را اینطوری می بینید؟ خکیم مردم شما و امثال شما را انتخاب کردند که کاری بکنید؟ خوراک بیگانه دیگه چه سیقه ایه؟ خوراکشون بشه که بشه. مردم متحد و هم صدا آب کارون رو میخوان. چرا دید سیاسی و غیر حرفه ای داری آقای نماینده؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
0
2
آقای سامری امثال جنابعالی که فقط ادعا دارید و عمل صفر و حق دارید از تجمع مدنی و زنجیره انسانی حمایت از کارون ناراحت شوید چرا که خواب خرگوشی امثال شما را برآشفته میکند . واقعا"براتون متاسفم که کمتر از .....به این استان ضربه نزدید.برید و اتاق فکر و لابی گری و .... را از اصفهانیها و قمی ها و.............. یا دبگیرید.
خلیل عالمی سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
0
1
با سلام خدمت نماینده محترم مردم خرمشهر
بنده به عنوان یک خوزستانی از شما خواهشمند هستم مساله را به عنوان نماینده و وکیل مردم خوزستان به مراجع قضایی بکشید. مساله جریان آب رد رودخانه کارون یک حق طبیعی است و حتی طبق بسیاری از کنوانسیونهای بین المللی نیز در صورت ضرر کشورهای پایین دست رودخانه ها هیچ کشوری حق ندارد بر روی رودخانه سد بزند. لذا شما حتی اگر از راه مجلس نتوانید جلوی این خلاف بزرگ را بگیرید میتوانید آن را از طریق دادگاه صالحه پیگیری بنمایید زیرا باعث نابودی زندگی در خوزستان میشود و حتی میتوان با حکم دادگاه مصوبات قبلی را نیز باطل کرد.
ناشناس
|
Finland
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
3
0
جوانان و مردم ایران از دورترین نقاط این مرزو بوم در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با قطره قطره خونشان در برابردشمن متجاوز از وجب وجب آب و خاک ایرانزمین ایستادگی داشتند. این حق همه مردم است که از همه مواهب خدادادی بهرهمند آن گردند.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
0
1
ازنماینده عزیز خرمشهر ودیگرنمایندگان تقاضا میکنم بانمایندگان دیگراستان های متضرر ائتلاف کنند(تعدادنمایندگان استان های ذینفع زیاد است ).
درضمن احداث آخرین تونل انتقال آب حداقل 5سال قبل از استانداری حجازی آغاز شده بود؛به روستای خان آباد الیگودرز جهت مصاحبه بامردم مراجعه شود+سخنرانی آقای احمدی نماینده الیگودرز گویای همه چیز میباشد.
شایان ذکراست که دز وکارون در30کیلومتری اهواز به هم می پیوندند.
سید سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
0
4
آقای سامری تو نماینده خرمشهری یا نماینده اصفهان ؟ شما اگه دلسوز و دل آزرده خوزستان بودی یه بار تو مجلس به عنوان مخالف به مردم میگفتی و اطلاع رسانی میکردی که ای مردم حجازی کارون را ... اینکار را که نکردی حالا بحث امنیتی و بد فرجامی و تهدید و ترس و یاس را به مردم گوشزد میکنی واقعا " باید درود فرستاد بر کسیکه گفته تا مرد سخن نگفته باشد عیب هنرش نهفته باشد . من واسه مردم خرمشهر دلم می سوزد که چنین فردی را به عنوان نماینده به مجلس فرستاده اند /تو واسه خرمشهر چکار کردی که واسه خوزستان دل میسوزونی / هان ای مردم تنها ممر و ماخذی که میتواند کارون را نجات دهد و شما را مصمم کند سهم نفت را هم مطالبه کنید فقط همت خودتان است مردم مشکلی با نظام اسلامی و و انقلاب ندارند و از خوراک تبلیغاتی هم واهمه ای نیست چراکه سی و پنج سال است که دنیا بر علیه ما سمپاشی میکند و ما همچنان راه خود را میرویم . در ضمن از مردم خرمشهر استدعا میشود دیگر هرگز به امثال ... ها رای ندهند .......
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
0
4
آقای سامری اگه شماها میتوانستید تا الان جلوشو میگرفتیت نماینده فقط نماینده اصفهان.فقط ژست نماینده دارید شما 18نفر تا الان چکار کردید ؟در جهان آخرت باید جوابگوی خوزستانیها باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
0
2
اگر اینقده انتقال آب مهمه به جای سرشاخه ها از پایین دست رودخانه آب را منتقل کنند یعنی در ورودی به دریا که آقایون فکر می کنن هدر رفته. البته این جماعت اطلاع ندارند که برای جلوگیری از پیش روی آب شور باید آب شیرین با چگالی متفاوت در برابرش باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
0
3
مقصر اوضاع خوزستان در درجه اوّل نمایندگان هستند و با این توجیهات نمی توانند از کوتاهیهای و ندانم کاریهای خود شانه خالی کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
0
5
نماینده محترم شم برا خرمشهر چیکار کردی که می خوای کارون رو نجات بدی؟ خرمشهر از جنگ تا الان هر روز خرابه تر می شه تو این چند سال چیکاری برا خرمشهر کردی؟
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
0
2
آقاي حجازي زماني كه استاندار بود وقت نداشت به اين مسائل رسيدگي كند ...
عسل حبیبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
0
0
معلوم هست چرا ایشون این کارو انجام دادن؟!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
0
2
خوزستان اگر خیلی مرده بره اوضاع آب خودش رو درست کنه که بوی تعفن میده بعد بره بهترین آب آشامیدنی رو بده به اصفهانیا.دلم میخواست قضیه برعکس شه ببینید اونا هم اینطور عمل میکنن؟ به خدا عمراً .میری اصفهان بهترین آب ، بهترین هوا بعد تو اهواز خودمون از همه چی محرومی . به کارتون ادامه بدید . چون هیچ کس و هیچ چیز حتی مردم اهواز جلودارتون نیستن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
0
0
خوز نیوز این اقای نماینده این کامنت هارو میخونه؟؟؟؟ اگر خودشونو نماینده مردم میدونن مردم نظرشون با ایشون فرق میکنه پس باید در راستای نظر مردم حرکت کنن نه در تقابل با نظر مردم
فرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
0
0
حالا كه حجازي رفته همه ميگن كار حجازي بود
نمايندگان چيكاره بودن؟؟؟؟
lمحمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
0
0
جناب نماینده شما برای مردم خرمشهرویا جلوگیری از انتقال آب کارون چه اقدامی کرده ای که حالا صلاح نمی دانید مردم نظرشان را بیان کنند .
چوپان
|
Japan
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
0
یا مرگ یا کارون
:
:
:
آخرین اخبار