تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۵۰۵۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بيشترين تخلفات بهداشتي از كدام كاسبان سر مي‌زند؟
ريیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: در شش ماهه اول سال 92 تعداد 1064 پرونده مربوط به تخلفات  بهداشتی اصناف از سوی مرکز بهداشت غرب اهواز به  سازمان تعزیرات حکومتی  و مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

دکتر کریم بیت‌سیاح اظهار كرد: از این تعداد پرونده بهداشتی، براي 978 پرونده رای قضایی صادر شد كه مبلغ کل جرایم آراي صادره بالغ بر 53 میلیون تومان بوده است.

وي افزود: معرفی متخلفان بهداشتی  به مراجع قضایی هنگامی صورت می‌گیرد که  پس از مراجعه متعدد بازرس بهداشت محیط، متصدی مربوطه به دستورات بهداشتی توجه نکند و با این بی‌توجهی سلامت عمومی را به خطر بیندازد که از جمله این خطرات در مورد عدم رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی است که بازرسان بهداشت محیط با حساسیت ویژه‌ای آن را ارزیابی می‌کنند.
 
ريیس مرکز بهداشت غرب اهواز ادامه داد: در حال حاضر بیشترین تخلفات مربوط به قنادی‌ها، فست‌فودها، اغذیه‌فروشی‌ها و آشپزخانه‌هاست  که به نوعی مراکز تهیه و توزیع حساس به حساب می‌آیند و بازرسان بهداشت محیط از طریق نمونه‌برداری‌های متعدد مواد غذایی و کنترل‌های بهداشتی آنها را پایش می‌کنند.

بیت‌سیاح عنوان كرد: اغذیه‌فروشان بايد از سلامت مواد غذایی که تولید می‌کنند مطمئن باشند و ضمن رعایت بهداشت فردی و ابزار کار، از روپوش، کلاه و دستکش در حین فعالیت استفاده نمایند در غیر این صورت مسئولیت عواقب ناشی عدم رعایت بهداشت فردی؛ بر عهده آنها خواهد بود .

وي گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی موارد را با شماره تلفن 3914220  و یا سامانه 1490در میان بگذارند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
0
0
دکتربیت سیاح لطفا پیگیر مسایل بهداشتی فلافل وسمبوسه فروش ها دست فروش درمرکزشهر ولشکراباد وبوفه های مدارس باشید
:
:
:
آخرین اخبار