تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۵۰۰۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عذرخواهی رئیس فیفا از کریستیانو رونالدو
سپ بلاتر در نامه ای به کریستیانو رونالدو و فلورنتینو پرس رسما از این بازیکن و باشگاه رئال مادرید عذر‌خواهی کرد.
سپ بلاتر درباره کریستیانو رونالدو که در این سال‌ها رقیب لیونل مسی برای دریافت فوتبال طلای جهان بوده است، گفت: رونالدو مانند یک رهبر در زمین فوتبال است،‌ اما بیش از آن که به فوتبالش بپردازد در جلوی آیینه به موهایش می‌پردازد و دوست دارد لیونل مسی توپ طلا را کسب کند.

سپ بلاتر با عذرخواهی از کریستیانو رونالدو گفت: رونالدو عزیز من واقعا قصد ناراحتی تو را نداشتم . اگر از پاسخ نه چندان جدی من ناراحت شدی عذرخواهی می کنم. من سالهاست یکی از اعضای افتخاری باشگاه رئال مادرید هستم و می دانم که در این باشگاه بازیکنان بزرگی از جمله شما حضور دارند.

می خواهم اعلام کنم که برای من کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در یک سطح هستند و هر کدام به نوبه خود بهترین هستند. باز هم از گفته های خودم که موجب ناراحتی شما و باشگاه رئال مادرید شده است عذرخواهی می کنم. هیچوقت قصد این را نداشتم که به باشگاه بزرگ رئال مادرید یا یکی از بازیکنانش بی‌احترامی کنم. نه تنها به عنوان رئیس فیفا، بلکه به عنوان کسی که از جوانی طرفدار این تیم بوده است.

لیونل مسی در چهار دوره قبلی توپ طلای فوتبال جهان توانسته بالاتر از کریستیانو رونالدو قرار گیرد.

 کریستیانو رونالدو در واکنش به صحبت‌های سپ بلاتر گفته بود: برای سپ بلاتر آرزوی سلامت می کنم. امیدوارم او سال‌های سال زنده باشد و بازی تیم محبوب خود و بازیکن مورد علاقه خود را ببیند.

بهترین بازیکن و مربی فوتبال جهان سیزدهم ژانویه 2014 طی مراسمی در شهر «زوریخ » سوئیس مشخص خواهد شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار