تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۴۸۴۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باشگاه پرسپوليس به رأي صادره اعتراض کرد
 مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ما بايد فضايي ايجاد کنيم که همه حرف‌هايشان را در مورد اتفاقات فوتبال به زبان بياورند، آقاي عليپور! چرا نمي‌گذاريد اين اتفاق بيفتد؟

محمد رويانيان ابتدا ضمن اعتراض به رأي صادره درباره مولايي و حاتم که آنها نيز به همراه داوران بازي پرسپوليس و سپاهان تعليق شده‌اند، اظهار داشت: آقاي عليپور ما بايد فضايي ايجاد کنيم که هر فردي هرچه مي‌داند با راستگويي و شفاف‌سازي براي فوتبال پاک آن را به زبان بياورد.

 وي افزود: سؤال ما اينجاست، شما مي‌گوييد رأي در خصوص حاتم و عليپور ربطي به پرسپوليس ندارد و متعلق به فصل گذشته است پس چرا اين رأي را امسال و مصادف با پرونده پرسپوليس و سپاهان اعلام کرديد. ما به شدت به تعليق اين دو نفر که شفاف حرف‌هايشان را زدند اعتراض داريم.

رويانيان ادامه داد: شما به دنبال اين هستيد که همه هيچ حرفي نزنند و فقط سکوت کنند واقعاً براي من سؤال اينجاست چرا خبر تعليق مولايي و حاتم در پرونده قهرماني مطرح شده؟ چه ربطي اين موضوع به پرسپوليس دارد؟ آقايان تخلف کردند مربي و دست‌اندرکاران تيم ما را تعليق مي‌کنيد. اين موضوع هيچ ربطي به پرسپوليس ندارد و شما نبايد حاتم و مولايي را کنار قهرماني برايشان رأي صادر کنيد چون اينها فقط راست گفتند و بس.

وي خاطرنشان کرد: حالا که شما اسم اين افراد را کنار قهرماني آورده‌ايد همه مي‌گويند اين موضوع ربط به پرونده بازي سپاهان و پرسپوليس دارد. اين رأي براي ما قابل قبول نيست و قطعاً پيگيري مي‌کنيم. من از اين رأي شما درباره اين دو نفر به جد انتقاد دارم و از شما خواهش مي‌کنم موضوع را بسيار شفاف توضيح دهيد و حق مولايي و حاتم را که راست گفته‌اند به آنها برگردانيد. من با جديت اين موضوع را پيگيري خواهم کرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پايان يادآور شد: من بايد بدانم تخلف مولايي و حاتم چه بوده است، دوماً چرا اين موضوع را به پرونده قهرماني ربط داده‌ايد. شما مي‌گوييد موضوع اين دو نفر ربطي به اين پرونده ندارد اما همزمان همه چيز را اعلام کرده‌ايد که جاي سؤال دارد. شما مي‌گوييد همه چيز به گذشته برمي‌گردد پس چرا امروز اين موضوع را اعلام کرده‌ايد؟ موضوع قهرماني با اين ماجراها فرق دارد و ما از قهرماني شکايت کرده‌ايم و شاهدان نيز نظر خود را گفته‌اند اما به اشتباه شما کساني را تعليق کرده‌ايد که فقط راست گفته‌اند. من دليلش را نمي‌دانم و قطعاً به اين رأي اعتراض داريم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار