تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۴۳۴۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعرفه خدمات ساخت انبوه‌سازان در مسكن‌مهر تعديل شود
رييس انجمن صنفي انبوه‌سازان مسكن خوزستان از مسوولان خواست كه نرخ خدمات ساخت و ساز و مشاركت در ساخت پروژه‌هاي مسكن مهر براي انبوه‌سازان تعديل يابد.

سياوش ساعي‌فر اظهاركرد: در حال حاضر نرخ ساخت و ساز در مسكن‌مهر 300 تا 330 هزار تومان به ازاي هر متر است، در حالي كه انبوه‌سازان بيش از 2 برابر اين نرخ‌ها در ساختمان‌ها هزينه مي‌كنند.

وي افزود: نرخ قراردادها در سال‌هاي گذشته تعيين شده و متناسب با هزينه‌هاي توليد و ساخت و ساز در آن سال‌ها بوده اما در حال حاضر هزينه‌هاي ساختمان‌سازي افزايش يافته است.

ساعي‌فر تصريح‌كرد: همچنين بايد تعين نرخ قراردادهاي ساخت، شرايط اقليمي و بعد مسافت را در نظر گرفت؛ به عنوان مثال هزينه ساخت و ساز در اصفهان به مراتب كمتر از استان خوزستان است زيرا در آنجا هم كارخانجات توليد مصالح ساختماني و نيروي انساني كافي وجود دارد.

رييس انجمن صنفي انبوه‌سازان مسكن خوزستان عنوان‌كرد: از سوي ديگر انتظار داريم پرداخت‌ها به انبوه‌سازان به موقع انجام شود.

ساعي‌فر گفت: نرخ خدمات ساخت و ساز بايد متناسب با هزينه‌هاي توليد فعلي باشد، همان‌طور كه هزينه‌ها و دستمزدها و مصالح ساختماني افزايش يافته نرخ خدمات ساخت براي انبوه‌سازان بايد تغيير يابد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار