تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۴۳۴۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزش را تعلیق نکنید، آقای عباسی!
در حالی که رییس شورای المپیک آسیا صراحتا از لغو هرگونه برگزاری انتخابات در فدراسیونها و کمیته ملی المپیک ایران خبر داده است، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان ادعا کرده که بهتر است انتخابات کمیته ملی المپیک طبق قرار قبلی در همان تاریخ 20 تیرماه برگزار شود.
این نوع موضع گیری وزیر ورزش و جوانان ما را یاد حرفهای محمد علی آبادی بعد از جام جهانی 2006 آلمان می اندازد و در حالی که علی ابادی آن روزها به رغم تذکرات رسانه ها و اهالی دلسوز ورزش قهرمانانه و فاتحانه حکم به برکناری دکتر دادکان از ریاست فدراسیون فوتبال داد تا فیفا بخاطر این لجبازی جناب علی آبادی فوتبال ایران را تعلیق کند و کل ورزش ما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

 اکنون هم عباسی در روزهای پایانی وزارتش دست به کاری می زند که ممکن است در صورت اصرار بر این اشتباه ورزش ایران با مشکلاتی جدید تر مواجه شود. عباسی باید بپذیرد که حرکت بر مسیر گذشتگان و تکرار اشتباهات علی آبادی و مهرعلیزاده در ورزش ترکشهای فروانی به همراه خواهد داشت و دود این ترکشها به چشم ورزش می رود. علی آبادی فوتبال ما را ده سال عقب انداخت و مهرعلیزاده با حذف هاشمی طبا از هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک اشتباه بزرگی مرتکب شد. اینها بارزترین شاهکارهای آقایان بود؛ وگرنه اگر بخواهیم موبه مو اشتباهات و نواقص ایشان را برشماریم مثنوی بزرگی خواهد شد.


عباسی باید بپذیرد که حرکت بر مسیر گذشتگان و تکرار اشتباهات علی آبادی در ورزش ترکشهای فروانی به همراه خواهد داشت و دود این ترکشها به چشم ورزش می رود ...

اکنون نیز عباسی که معلوم نیست چرا در روزهای پایانی وزارتش بر ورزش خیلی دستپاچه شده و همان موقعیت اجتماعی خود را با این تحرکات از بین می برد در حالی دست به تغییرات عجیب و غریب و تصمیمات بی حاصل می زند که بارها رسانه ها تذکر داده اند اما هر روز دامنه این اشتباهات بیشتر می شود و جالب اینکه خیلی زود عقب نشینی و حتی حاشا می کند! در حالی که جناب عباسی حکم مدیرعامل جدید پرسپولیس را امضا هم کرده بود و بعد از تهدید علی دایی امضای خود را پس گرفت و امروز گفته که این حرفا ساخته ذهن مطبوعاتی هاست!

 آقای عباسی همه مدارک هست و خود شما حکم به برکناری رویانیان دادید و حتی به رویانیان درگوشی گفتید که بیا استعفا بده تا شان و منزلتت حفظ بشه؛ حالا چگونه تغییراتی که در پرسپولیس خواستی انجام بدی ولی با تهدید دایی عقب نشینی کردید را به گردن مطبوعات می اندازید؟ و باز چگونه صحبت از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک و فدراسیونها دارید در حالی شیخ احمد رییس شورای المپیک آسیا آن را رد کرده است؟ از طرفی تصور کنیم که شما می خواهید سر موقع مقرر انتخابات کمیته یا فدراسیونها را برگزار کنید. از امروز تا 20 تیرماه زمان اعلام شده برای انتخابات کمیته چند روز کاری بیشتر فرصت نیست. در حالی که هنوز کاندیداها مشخص نشدند و مراحل اداری کاندیداهای کمیته و فدراسیونی مثل کشتی هنوز طی نشده با چه ادله ایی صحبت از برگزاری انتخابات دارید؟

 آقای عباسی! بهتر است کمی آرامش خودتان را حفظ کنید و اجازه بدهید اکنون که این توفیق اجباری نصیب ورزش شده تا برای همیشه انتخابات کمیته بعد از انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود تا اختلافات کمیته و دستگاه ورزش از بین برود اجازه بدهید کار بر همین منوال طی شود و ضمنا شما هم با خاطره ایی خوش از ورزش جدا شوید.

× مسعود پاشنا (سردبیر بخش ورزشی تابناک)
برچسب ها: ورزش ، وزیر ، تعلیق
:
:
:
آخرین اخبار