تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۴۳۱۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بانوي معلول تنيسور خوزستاني: اشباع نشده‌ام و کنار نمي‌روم
بانوي معلول تنيسور خوزستاني كه تجربه های زیادی در عرصه های بین المللی دارد مي‌گويد نسبت به اين رشته احساس مسووليت دارم و باتوجه به اين‌كه هنوز كسي نتوانسته جايگزين من شود، قصد دارم كارم را به عنوان بازیکن ادامه دهم.

فروغ بختياري اظهاركرد: تمريناتم را به صورت مرتب انجام مي‌دهم ولي متاسفانه هنوز مسابقه‌اي نداشته‌‌ام. البته هنوز تقويم ورزشي را نديده‌ام و نمي‌دانم ايران در مسابقات برون‌مرزي‌اي شركت مي‌كند يا خير.

وي که در مصاحبه ای عنوان کرده بود "اگر سهميه پارالمپیک 2012 لندن را به دست نیاورم از بازی در مسابقات کناره گیری و به مربیگری می پردازم" گفت: من با خود فكر كردم كه زود است از عرصه رقابت ها كنار بروم و هنوز هم در رده ملي در حال بازي كردن هستم و خودم را در حدي مي‌بينم كه بتوانم رقبايم را شكست دهم.

نايب‌قهرمان مسابقات تنيس روي ميز بانوان آسيا با بيان‌ اين‌كه به نظرم هنوز زود است كه اين رشته را كنار بگذارم، گفت: هنوز كسي نتوانسته جاي من را در اين رشته پر كند و من هم نسبت به اين رشته و وطنم مسووليت دارم اما اميدوارم كساني بیایند و از من جلو بزنند. من فقط مدال المپيكی ندارم و آرزويم است كه پس از من افرادي كه وارد اين رشته مي‌شوند، موفق باشند.

وي با بيان‌ اين‌كه اگرچه من از حضور در پارالمپيك باز ماندم اما نبايد فراموش شوم، عنوان‌كرد: اميدوارم مسوولان قدر زحماتي را كه من، مربي‌ام و افراد ديگري كه باعث مدال‌آوري من شده‌اند را بدانند .

بختياري بيان‌كرد: اگرچه اكنون در مقطع كارشناسي ارشد در حال تحصيل هستم اما تمريناتم را نیز با جديت ادامه مي‌دهم. من پيگير اين رشته هستم و هنوز اشباع نشده‌ام.

وي با اشاره به اين‌كه اميدوارم تصميمات مسوولان به صورتي باشد كه ما را ورزش زده نكنند، اظهاركرد: به هر حال مسوولان بايد براي ما مسابقه برگزار كرده و ما را به رقابت‌هاي برون مرزي اعزام كنند؛ چرا كه شركت در هر مسابقه، تجربيات بسياري به تجارب ما اضافه خواهد كرد. معتقدم محروم كردن ما از رقابت‌هاي برون‌مرزي يعني محروم كردن ما از كسب تجربه.

اين بانوي تنيسور خوزستاني افزود: باتوجه به اين‌كه ما از پيشتازان اين رشته در بخش معلولان بوده‌ايم، اگر تجارب‌مان بيشتر باشد، مي‌توانيم اين تجارت را به ديگران منتقل كنيم و مطمئن باشيد، موفقيت‌هاي آن در نسل بعد از ما نمود پيدا خواهد كرد.

وي در ادامه با بيان اين‌كه اكنون جهت ادامه تحصيل در كرج زندگي مي‌كنم، گفت: از زماني كه در مقطع كارشناسي ارشد رشته تربيت بدني قبول شدم به كرج رفتم و به اين دليل اين رشته تحصيلي را انتخاب كردم تا بتوانم به افرادي كه پس از من وارد رشته تنيس‌روي‌ميز مي‌شوند باتوجه به تجاربي كه در اين زمينه داشته‌ام، كمك كنم.

بختياري ادامه‌داد: به نظرم ما كمي فرصت‌ها را از دست داده‌ايم ولي به هر حال اميدوارم افرادي كه بعد از من وارد اين رشته مي‌شوند و مي‌خواهند ما را الگو خود قرار دهند، اشتباهات ما را نداشته باشند و يك راه مستقيم‌تري را پيش روند.

وي كه به مربيگري در عرصه تنيس‌روي‌ميز نيز فكر مي‌كند، خاطرنشان‌كرد: فكر نمي‌كنم بازی کردن در اين رشته و مربيگري، با يكديگر در تضاد باشند ولي با این حال اكنون اولويتم مسابقه دادن است اما واقعا اين موضوع را جدي مي‌گويم که اگر كسي پيدا شود و بتواند من را شكست دهد، همان روز اين رشته را كنار مي‌گذارم.

این ملی پوش خوزستاني با قدردانی از توجه مسوولان به ورزشکاران معلول گفت: به هر حال بايد ابعاد رشد معلولان چه در زمينه ورزش و چه در زمينه‌هاي آموزشي و فرهنگي را بيشتر كرد. واقعا هر جايي كه به معلولان فرصت داده شده است، نشان داده‌اند كه مي‌توانند بهترين‌ها باشند و اميدواريم در تمام زمينه‌ها به معلولان فرصت داده شود.

وي هم‌چنين امكانات خوزستان را براي ورزشکاران معلول استان خوب دانست و عنوان‌كرد: هيات استان بسيار موفق بوده است و از ورزشكاران ملي خود به خوبي حمايت مي‌كند. البته سال گذشته هيات‌ها کمی با مشكل بودجه‌اي مواجه بودند كه اميدوارم امسال اين مشكلات حل شود و حمايت‌ها نيز ادامه داشته باشد.

مرجع / ایسنا
برچسب ها: بانو ، معلول ، تنیسور ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار