تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۳۶۶۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف جسد کودکی پس از35روز
رئیس شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: پس از گذشت 35 روز، جسد امیر مسیح اسماعیل پور کودک غرق شده مازندرانی در شهرستان نکا پیدا شد.

اسماعیل محمودیان درباره چگونگی کشف جسد این کودک افزود: این کودک شامگاه روز شنبه توسط زن و مردی در منطقه حلمسر نکا کشف شده است.
 
وی ادامه داد: این افراد عبوری با پیدا کردن جسد این کودک آن را در پتویی پیچیده و به پاسگاه منطقه تحویل دادند که بعد از اطلاع یافتن مراتب به پزشک قانونی اطلاع و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.
 
به گفته محمودیان، جسد توسط خانواده و نزدیکان این کودک شناسایی شده و بعد از طی مراحل قانونی به سردخانه بیمارستان امام حسین(ع) نکا منتقل شد.
 
حسین حیدری مسئول هلال احمر نکا نیز در این رابطه افزود: گروه‌های مختلف امداد و نجات نکا و مازندران و همچنین گروه غواصان برای یافتن این کودک بسیج در طول بیش از یک ماه گذشته تمام منطقه را برای پیدا کردن این کودک زیر و رو کرده بودند.
 
وی اظهار داشت: مسافت رودخانه 40 کیلومتر است و در طول ماه گذشته به صورت چشمی تمام این مناطق را گشته‌ایم و در زمان ضروری و نیاز هم از غواصان استفاده کرده‌ایم ولی هیچ نشانی از کودک پیدا نکردیم که شامگاه امشب جسد این کودک توسط افراد عبوری منطقه حلمسر پیدا شد.
 
جسد کودک نکایی در رودخانه نکارود که از 35روز پیش در حاشیه رودخانه نکا غرق شده بود که  با توجه به پیگیری‌های انجام شده، هنوز توسط رودخانه پس داده نشده است.
 
در تمام این مدت پدر و مادر این کودک نکایی همگام با نیروهای امدادی و غواصی برای جستجوی فرزند خردسالشان تلاش می‌کردند تا اثری از فرزندشان بدست آورند.
 
امیرمسیح اسماعیل‌پور و یاسین باقری دو کودک هفت و 9 ساله‌ نکایی که شنبه شب سوم فروردین‌ 92 در حین بازی در حاشیه پارک شهید بهشتی نکا برای یافتن دمپایی خود درون رودخانه رفته بودند، غرق شدند که بعد از دقایقی یاسین باقری نجات یافت و شامگاه امشب شنبه 7 اردیبهشت ماه جسد امیرمسیح اسماعیل‌پور نیز پیدا شد.
 
مراسم تشییع جنازه این کودک نکایی صبح فردا یکشنبه از مسجد جامع نکا انجام و در روستای استخرپشت نکا به خاک سپرده می‌شود.
برچسب ها: کشف جسد ، جسد
:
:
:
آخرین اخبار