تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۳۶۳۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تذکر به کاظمی، جریمه گل‌محمدی
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به علت تخلفات رخ داده در جریان بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس در هفته سی و دوم لیگ برتر، ضمن تذکر دادن به فرهاد کاظمی، دو باشگاه ذوب‌آهن و پرسپولیس و همچنین یحیی گل‌محمدی را در مجموع به پرداخت 120 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در مورد تخلفات بوجود آمده در جریان دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته سی و دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر اعلام کرد.

در آن مسابقه که روز 23 فروردین‌ماه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، تماشاگران منتسب به دو تیم، سرمربیان دو تیم و سرپرست پرسپولیس مرتکب تخلفاتی شدند که کمیته انضباطی پس از بررسی گزارش ناظر بازی و ناظر سازمان لیگ آرای خود را به شرح زیر اعلام کرد:

1- باشگاه ذوب‌‌‌آهن اصفهان به دلیل تخلفات تماشاگران منتسب به این تیم به پرداخت 70 میلیون ریالجریمه نقدی محکوم شد.

2- باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلفات تماشاگران منتسب به این تیم به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

3- یحیی گل‌محمدی به دلیل عدم حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این سرکربی چند بار است در نشست‌های مطبوعاتی پیش از بازی‌ها حضور نمی‌یابد.

4- کمیته انضباطی رعایت مقررات و احترام به آن را به شیرینی، سرپرست پرسپولیس متذکر می‌شود که حضور به موقع در نشست‌های هماهنگی قبل از بازی از جمله این موارد است.

5- با توجه به گزارش‌هایی که به کمیته انضباطی رسیده است، فرهاد کاظمی سرمربی ذوب‌آهن برخورد مناسبی با برخی تماشاگران نداشته که این برخورد از تلویزیون پخش هم شده است، به همین دلیل به فرهاد کاظمی توصیه موکد می‌کند، از بروز رفتارهایی مثل آنچه که ذکر شد، در مسابقات بعدی جلوگیری کند.

6- کمیته انضباطی از محسن بنگربازیکن پرسپولیس به خاطر صبر و شکیبایی مقابل فحاشی تماشاگران تیم مقابل قدردانی می‌کند.

رای صادره تنها در مورد جریمه نقدی ذوب‌آهن در فرجه مقرر قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.
برچسب ها: گل محمدی ، کمیته ، کاظمی
:
:
:
آخرین اخبار