تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۳۵۳۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پيشرفت 70 درصدي ساختمان 60 كلاسه پيام‌ نور اهواز
 رئيس دانشگاه پيام‌ نور خوزستان با اشاره به تحصيل حدود 17 هزار دانشجو در واحد پيام‌نور اهواز، از پيشرفت فيزيكي 70 درصدي پروژه عمراني ساختمان 60 كلاسه اين واحد آموزشي خبرداد.
 
دكتر عليرضا رازقي‌زاده  اظهارداشت: اين پروژه با مساحت 6 هزار و 500 مترمربع و با اعتبار 3 ميليارد تومان از محل اعتبارات استاني در حال احداث است.
 
وي با بيان اين‌كه اين ساختمان مشتمل بر محيط آموزشي از قبيل كلاس، آزمايشگاه و فضاي اداري است، از تكميل و بهره‌برداري از اين پروژه عمراني در شهريورماه امسال خبرداد و افزود: با اتمام اين پروژه هيچ‌گونه كمبود فضاي فيزيكي در اين دانشگاه نخواهيم داشت.  
 
رئيس دانشگاه پيام‌نور خوزستان با يادآوري آغاز عمليات عمراني اين پروژه از 4 سال گذشته، به ايجاد وقفه 2 ساله در روند احداث اين پروژه به علت كمبود اعتبار اشاره و تصريح كرد: با بهره‌برداري از اين ساختمان و افزايش فضاي آموزشي و اداري اين دانشگاه، هيچ‌گونه مشكلي براي نقل و انتقالات دانشجويي به واحد اهواز وجود نخواهد داشت.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
0
1
مگر مدسه است که می گویید ساختمان چند کلاسه؟
کلاس درصد کوچکی از امکانات یک دانشگاه معمولی را تشکیل میدهد
اما متاسفانه دانشگاه پیام نور بدون در نظر گرفتن امکانات کافی نظیر کارگاه، سایت اینترنت، مجموعه های ورزشی-رفاهی، کتابخانه، هیات علمی کافی و ... به افزایش دانشجو و تعداد کلاسها بسنده کرده است
:
:
:
آخرین اخبار